کد خبر: ۱۲۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
در خطبه های نماز جمعه شیراز مطرح شد؛

سپاهیان شیرانِ در روز و عبادت کنندگانِ در شب

امام جمعه شیراز گفت: سپاهیان شیرانِ در روز و عبادت کنندگانِ در شب هستند و در تمامی عرصه ها اخلاص دارند.
به گزارش شیرازه، آیت الله لطف الله دژکام بیست و سوم فروردین در خطبه های نماز جمعه شیراز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و عمل صالح، گفت: معنویت را بایستی به همان تعریفی که رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند ملاک کار خودمان قرار بدهیم.

امام جمعه شیراز با اظهار اینکه معنویت به معنی برجسته کردن ارزش های معنوی در خودمان و جامعه است، به بیان نکاتی درخصوص توکل کردن پرداخت.

وی افزود: کسی که خدا را دارد، به هیچ چیز دیگری نیاز ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اعلام اینکه رهبر، سپاه و ملت ما فکرشان این است که خدا برای ما کافیست، اذعان داشت: وقتی کسی در دلش با خدا است نگران هیچ چیز نیست.

دژکام با اشاره به روز پاسدار در چند روز گذشته و روز نیروی زمینی ارتش در پایان هفته آینده اشاره کرد و گفت: همه این ها عزیز و سربلند هستند، ما به آنها عشق می ورزیم و همواره دعایشان می کنیم.

امام جمعه شیراز در ادامه نکاتی درخصوص نقش سپاه در عرصه های جهاد بیان کرد و گفت: زمانی که جهاد اکبر (مبارزه با نفس) شروع می شود زمینه برای کارهای دیگر مساعد می شود.

وی تصریح کرد: در بحث مبارزه با نفس، پاسداران گام اول را برداشته اند و حرکت بسیج و سپاه همواره ایثارگرانه بوده است.

نماینده ولی فقیه در فارس تاکید داشت: از خودگذشتگی های سپاه در برهه های مختلف باعث شد که ترس از این نهاد همان کسانی که فاتح خیبر هستند در دل دشمنان بیفتد و ترامپ بدبخت برای خوشایند نتانیاهو این غلط (قرار گرفتن سپاه در لیست تروریست ها) را کرد.

دژکام در ادامه گفت: روسای سیا، ارتشی های آمریکا و همه بدانند که این لکه ننگی که آمریکایی ها به نام اسرائیل ایجاد کرده اند بنا بر گفته رهبر انقلاب اسلامی در کمتر از 25 سال دیگر نابود خواهد شد.

امام جمعه شیراز سپاهیان را شیرانی دانست که شبها را به عبادت می گذرانند و در تمامی عرصه ها اخلاص دارند و اظهار داشت: دشمنان به اعتکاف های ما نگاه کنند و ببینند موج جوانان ما را که در راستای جهاد اکبر گام بر می دارند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه تاکنون در عرصه های مختلف استوار و با اقتدار آماده بوده و در میدان عمل مردانه کار کرده است.

دژکام در ادامه بیان کرد: سپاه در جریان سیل قوی ترین نهادی بود که خدمت رسانی کرد و همه نقش سپاه را دیدند البته دیگر نهادها و مردم نیز حضور داشتند اما این سخنرانی به مناسبت روز پاسدار است و در خصوص این عزیزان صحبت می شود.

نماینده ولی فقیه در فارس با اعلام اینکه همه ما امروز یکی هستیم، یک ملت در مقابل ظلمی که به ما کرده اند، گفت: همه ما ایستاده ایم و فریاد حمایت از اسلام و مبارزه با ظلم را سر می دهیم.

وی اظهار داشت: در این زمان است که مردها از نامردها جدا می شوند، اگر کسی مرد میدان یست برود.

امام جمعه شیراز در انتها با بیان اینکه این افتخار برای سپاه بس که ترامپ با سپاه دشمن است، خطاب به سپاهیان گفت: به خود ببالید که دشمنان خدا دشمنان شما هستند، آینده برای شما است چرا که ایستادگی در جهاد کبیر شما را پیروز می کند.
نظرات بینندگان