کد خبر: ۱۲۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸

درهایی که برای ندیدن وزیر بهداشت به روی دانشجویان لارستان بسته شد

درحالی که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دومین روز سفر خود به فارس برای کلنگ‌زنی کتابخانه و سالن مطالعه خیرساز دانشکده علوم پزشکی لارستان حاضر شد، دانشجویان دانشکده از دیدن وی محروم و بیان مطالبات خود با در بسته مواجه شدند.
درهایی که برای ندیدن وزیر بهداشت به روی دانشجویان لارستان بسته شد
به گزارش شیرازه، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که برای افتتاح چند پروژه از صبح چهارشنبه به استان فارس سفر کرده بود، روز پنجشنبه برای افتتاح آشیانه بالگرد اورژانس شهرستان لار، بخش داخلی بیمارستان امام رضا(ع)، همچنین کلنگ زنی کتابخانه و سالن مطالعه خیرساز دانشکده علوم پزشکی لارستان در این دانشکده حاضر شد که با حواشی نیز همراه بود.

یکی از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما ابراز داشت: به دلیل حضور وزیر بهداشت در دانشکده یک جو امنیتی ایجاد شد، حراست درها را بسته بود تا دانشجویان وارد دانشکده نشوند از طرفی در خوابگاه دختران را نیز بسته بودند.

وی ادامه داد: دانشجویان تمایل به دیدار و گفت‌وگو با وزیر بهداشت را داشتند اما متأسفانه با برخورد بد مسؤولان دانشکده مواجه شدیم، در پاسخ به اعتراض ما می‌گفتند شما باید کارت دعوت داشته باشید در حالی که هیچ کارت دعوتی وجود نداشته و در واقع لازم ندیدند که دانشجویان با وزیر بهداشت دیدار کنند.

این فعال دانشجویی افزود: ما دانشجویان مطالباتی داشتیم که می‌خواستیم به گوش وزیر بهداشت برسانیم اما بی‌دلیل ممانعت کردند و توضیحی هم در قبال بی‌احترامی که به دانشجویان کردند، نداشتند.

وی تصریح کرد: مطالبات دانشجویان بررسی و تبعیض حقوق و کارانه کادر درمان از جمله پرستار، کارشناس اتاق عمل و... با پزشک بود از طرفی نسبت به وضعیت خفقان آور حاکم بر دانشکده اعتراض داشته و در خواست تغییر مسؤولینی که بی‌منطقی در اجرای قانون دارند را داشتیم.
فارس
انتهای پیام/

نظرات بینندگان