کد خبر: ۱۲۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
از 27فروردین ماه:

برگزاری بزرگترین نمایشگاه کشاورزی در شیراز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها و آبیاری این استان، بیست و هفتم فروردین ماه جاری با حضور 175شرکت داخلی و خارجی در شیراز برگزار می شود.
به گزارش شیرازه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس افزود: سالانه در کشور در پنج شهر تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز، نمایشگاه کشاورزی برگزار می شود که این نمایشگاه با توجه به مساحت و تعداد شرکت کنندگان، بزرگترین نمایشگاه به شمار می آید.

محمد مهدی قاسمی بیان داشت: در این نمایشگاه 175 شرکت ایرانی و خارجی حضور دارند که به جز حضور مستقیم شرکت DLG از کشور آلمان، نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشورهای آسیایی و اروپایی هستند.

قاسمی اضافه کرد: 20 هزار مترمربع فضا به این نمایشگاه اختصاص داده شده که 17هزار متر مربع آن فضای مسقف و مابقی آن فضای باز نمایشگاهی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ادامه داد:کارشناسان این سازمان در مدت برپایی این نمایشگاه حضور فعال دارند و در 2 غرفه در سالن های ملاصدرا و حافظ به بازدیدگان کنندگان، مشاوره علمی، فنی و تخصصی ارایه می‌دهند.

قاسمی گفت: همچنین در حاشیه این نمایشگاه در قالب چهار کارگاه آموزشی، اهمیت خاک و منابع آبی در شرایط کنونی برای شرکت کنندگان تبیین می شود.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین‌آلات، نهاده‌ها و آبیاری، بیست و هفتم فروردین ماه 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز آغاز به کار می‌کند و تا روز سی ام فروردین از ساعت 15تا 21 پذیرای بازدید کنندگان است.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان