کد خبر: ۱۲۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸

فجر شهید سپاسی بازی را گل گهر سیرجان واگذار کرد/ فجر توان صعود به لیگ برتر را داشت

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و گل گهر سیرجان در هفته سی و دوم رقابت های فوتبال دسته یک کشور به سود میهمان پایان یافت و این تیم با توجه به 2 دیدار باقی مانده، خود را به لیگ برتر نزدیک تر کرد.
به گزارش شیرازه، دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و گل گهر سیرجان که عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم گل گهر با یک گل از سد میزبان گذشت و با شادی شیراز را ترک کرد.
دیدار این 2 تیم به ویژه برای تیم میهمان از حساسیت زیادی برخور دار بود چرا که در صورت پیروزی برابر میزبان می توانستند حضور خود را در صدر جدول تثبیت کرده و امیدوار به کسب سهمیه لیگ برتر باشند.
بازی با میدانداری فجری ها آغاز شد و تیم گل گهر سیرجان هم با قرار گرفتن در زمین خود، توپ را در اختیار میزبان گذاشت تا از ضد حمله ها استفاده کند.
دقیقه 25 ضربه محمدحسین کریم زاده مهاجم فجر به تیر عمودی دروازه سیرجان برخورد کرد و بهترین بخت مسلم گلزنی این تیم از دست رفت.
در حالی که تا دقیقه 30 بازی در اختیار تیم فجر بود بر روی یک ضربه کرنر و اشتباه مدافع این تیم، داور بازی یک پنالتی به سود گل گهر اعلام کرد و علی قربانخانی توپ را بر خلاف جهت حرکت دروازه بان فجر تبدیل به گل کرد.
در ادامه نیمه نخست، تیم میهمان که به خواسته اش رسیده بود در زمین خود بازی را کنترل و از گل زده به خوبی دفاع کرد و با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.
در نیمه دوم، باز هم تیم گل گهر سیرجان با همان شیوه دفاع در زمین خودی که به خوبی آن را اجرا کردند، کار را برای بازیکنان فجر دشواره کرده و توپ را به حریف دادند و اجازه ندادند فجری ها به دروازه آنها نزدیک شوند.
اگر چه فجریها در این نیمه هم توپ و میدان را در اختیار داشتند اما از این برتری نتوانستند به گل برسند و با بردن بازی به کناره ها و ارسال بر روی دروازه همان چیزی که مدافعان میهمان می خواستند، انجام دادند.
تیم میهمان در دقایق پایانی هم به فجریها اجازه نداد که از راه هوا دروازه اش را باز کنند.
تیم گل گهر سیرجان سرانجام با انجام یک کار گروهی منظم در خط دفاع از گل زده خود به مدت 60 دقیقه دفاع کرد و با سه امتیار شیرین که می تواند این تیم را راهی لیگ برتر کند، شیراز را ترک کرد.

توان صعود به لیگ برتر را داشتیم
 داوود مهابادی، سرمربی فجر شهید سپاسی بیان داشت: به نظر من تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و بادران تهران، شایستگی قرار گرفتن در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر را داشتند.

وی اضافه کرد: رقابت های لیگ دسته یک در فصل جاری بسیار جذاب بود و سازمان لیگ برنامه منظمی را دنبال کرد.
سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: مسئولان استان فارس به ویژه استانداری و اداره کل ورزش و جوانان این استان تا حد توان خود به این تیم کمک کردند که قابل تقدیر است.
مهابادی در مورد ماندنش در تیم فجر شهید سپاسی شیراز برای فصل آینده نیز گفت: باید 2 بازی دیگر را تمام کنیم و آنگاه برای ادامه همکاری با مسئولان باشگاه فجر مذاکره خواهم کرد.
تیم گل گهر سیرجان، عصر سه شنبه در هفته سی و دوم رقابت های فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه یک بر صفر تیم فجر را شکست داد.
در جدول رده بندی لیگ دسته یک، هم اینک تیم گل گهر سیرجان با 52 امتیار صدرنشینی خود را تثبیت کرده است، تیم شاهین شهرداری بوشهر با 51 امتیاز و گل ریحان البرز هم با 48 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.
همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با 37 امتیاز و تیم قشقایی با 36 امتیاز رده هشتم و نهم جدول را به خود اختصاص داده اند.
در انتهای جدول هم با توجه به اینکه سیاه جامگان مشهد و نفت تهران از دور رقابت ها کنار گذاشته شده اند، تنها یک تیم از میان تیم های خونه به خونه بابل، شهرداری تبریز، کارون خرمشهر و شهرداری ماهشهر به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد تا در فصل آینده لیگ دسته یک با 18تیم برگزار شود.
تیم های اول و دوم جدول هم جواز صعود به لیگ برتر فصل بعد را دریافت خواهند کرد.
تیم های گل گهر سیرجان، شاهین بوشهر و گل ریحان البرز، شانس زیادی برای کسب 2سهمیه لیگ برتر دارند و باید منتظر ماند در پایان این دیدارها که دهم اردیبهشت ماه 98 برگزار می شود، کدام یک از این سه تیم، جشن صعود به لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان