کد خبر: ۱۲۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
معاون هماهنگي امور عمرانی استانداری فارس خبر داد:

استفاده از روش‌های نوین و اهرمی کردن پرو‌ژه‌ها برای تامین مالی آن‌ها

رضایی‌کوچی گفت: برای تامين مالي پروژه‌ها از روش‌هاي نوين تامين بودجه و اهرمي كردن پروژه‌ها استفاده خواهد شد.

به گزارش شیرازه، محمود رضايي كوچي، معاون هماهنگي امور عمراني استانداري فارس چهارشنبه ٢٨ فررودين در جلسه شوراي اداري استان با اشاره به ظرفيت هاي بودجه اي و محدوديت هاي اقتصادي پيش روي دولت گفت: راهبرد عمراني استان در سال جاري تعريف چند پروژه شاخص ملي و چند پروژه داراي پيشرفت فيزيكي بالا در شهرها با رويكرد خلاقانه و استفاده از تمام ظرفيت‌ها و اتمام اين پروژه‌ها خواهد بود .

وي بر توزيع مناسب پروژه‌هاي مورد توجه در استان تاكيد و خاطرنشان كرد: در كنار توجه به پروژه‌ها، اولويت‌دار بودن و اهميت استفاده از آن‌ها نيز مدنظر خواهد بود .

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري فارس با تاکید بر اینکه براي تامين مالي اين پروژه‌ها از روش‌هاي نوين تامين بودجه و اهرمي كردن پروژه‌ها استفاده خواهد شد، گفت: بايد با استفاده از پتانسيل‌هاي مختلف استان و سازمان مديريت زمينه تكميل و اتمام پروژه‌هاي شاخص و اولويت دار استان را فراهم كرد .

رضايي كوچي توجه ويژه به حمل‌ونقل شهري، آب و فاضلاب، مطالبات شهرداري‌ها از دستگاه‌هاي دولتي را از رويكردهاي حوزه عمراني استانداري در سال جاري عنوان و اظهار كرد: تمام جزييات مباحث عمراني استان را با بهره‌مندي از تجربه و دانش به تفضيل دنبال خواهيم كرد .

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري فارس همچنين در بخشي از سخنانش با بيان اينكه آغاز سال ٩٨ و بارش‌هاي روي داده در سطح كشور از يك زاويه نقطه عطفي براي دولتمردان، برنامه‌ريزان و سياستگذاران خواهد بود، گفت: مخاطرات طبيعي و ناپايداري‌هاي اقليمي بايد به شكل ويژه مورد بررسي قرار گيرد .

رضايي كوچي عنوان كرد: در حال حاضر اكثر تالاب‌ها، سدها و رودخانه‌هاي كشور در حد قابل ملاحظه‌اي پر شده و موضوع ريزگردها نیز در حال حذف شدن است .

وي تصريح كرد: نظام مهندسي ساختمان امروز در يك آزمایش تمام عيار قرار گرفته و در بسياري از نقاط كشور غفلت و عبرت از بلاياي طبيعي خودنمايي مي‌كند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان