کد خبر: ۱۲۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
در جلسه شورای اداری استان مطرح شد؛

به سیل‌زدگان 53 میلیارد ریال خسارت پرداخت شد/ ترامپ از تصمیم خود درمود سپاه پشیمان می‌شود

هاشمی گفت: به صاحبان خودرو و واحدهای مسکونی آسیب دیده در سیل 53 میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است.

به گزارش شیرازه، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس در جلسه شورای اداری گفت: بعد از گذشت یک هفته از وقوع سیل در استان فارس خسارت 24 میلیارد و 614 میلیون ریال به صاحبان 300 خودرو، یک میلیارد و 200 میلیون ریال بازماندگان متوفیان و 27 میلیارد و 429 میلیون ریال به واحد‌های مسکونی پرداخت شده‌ است.

مصطفی هاشمی تصریح کرد: برآورد میزان خسارت ناشی از سیل به 200 روستا، پرداخت 5 میلیون تومانی کمک‌های بلاعوض و وام 15 میلیونی به منازل نوع الف که دچار آسیب دیدگی شدید‌تری شدند و نیز پرداخت 3 میلیون تومان کمک بلاعوض و 10 میلیون تومانی به منازل مسکونی نوع ب که کمترین خسارت را دیده‌اند از جمله فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان سپیدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بی‌اثر بودن اقدام آمریکا در قرار دادن نام مقدس سپاه در لیست تروریستی که از سوی آمریکا اعلام شده‌ است، افزود: با اتحاد، انسجام و همدلی میان مجموعه دولت، جامعه و دیگر قوا بار دیگر توطئه دشمن خنثی و بی‌اثر می‌شود.

علاء‌الدین خادم اظهار داشت: در لیست سیاه قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لحاظ استراتژی علاوه بر افزایش عزتمندی و اقتدار این نهاد مردمی، پشیمانی و ذلت دشمن را در دنیا به وجود می‌آورد.

نظرات بینندگان