کد خبر: ۱۲۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۸

نقش آفرینی طلاب استان فارس در امداد به سیل زدگان

طلاب مدرسه علمیه ممسنی شهریه خود را برای جبران بخشی از خسارت های هموطنان سیل زده به آنان اهدا کردند.
به گزارش شیرازه، در راستای جبران بخشی از خسارت و همدردی با سیل زدگان، طلاب مدرسه علمیه شهرستان ممسنی شهریه این ماه خود را به هموطنان سیل زده اهدا  کردند.

اهدای شهریه طلاب مدرسه علمیه ممسنی به سیل زدگان در حالی صورت گرفته که دیگر مدارسه علمیه سطح استان نیز کمک هایی را به استان های سیل زده ارسال کرده اند.

همچنین مدیریت و جمعی از طلاب مدرسه علمیه شهرستان صفاشهر نیز در روز های اخیر در قالب اردوی جهادی به کمک هموطنان سیل زده در استان لرستان(پلدختر) شتافتند.

در خبرها آمده مدرسه علمیه خواهران ام الائمه(س) اقلید نیز در اقدامی خداپسندانه کمک های نقدی و غیر نقدی مسئولان، اساتید و طلاب خود را به هموطنان سیل زده جمع آوری و ارسال کرد.

و در جلسه هم اندیشی مدرسه علمیه علمیه الزهرا(س) نی ریز مطرح شد که هزینه های برگزاری جشن نیمه شعبان به هموطنان سیل زده در نقاط کشور اهدا شود.

همچنین کمک های نقدی و غیر نقدی اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه خواهران معصومیه، فاطمه الزهرا(س) گله دار، زینب کبری(س) سپیدان، کوثر آباده و الزهرا(س) استهبان، تحت عنوان پویش «مهر بانوان حوزوی» برای هموطنان سیل زده جمع آوری و ارسال شد.

طی یک اقدام خداپسندانه طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران غدیریه شیراز  از منطقه سیل زده سعدی شیراز بازدید و از سیل زدگان دلجویی کردند.
نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان