کد خبر: ۱۲۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۸

رویدادهای بسیار عجیب و غیر قابل درک در هندوستان

یکی از کشورهای توریستی در قاره آسیا هندوستان است که از طبیعت زیبایی برخوردار است و همراه با آثار تاریخی و امکانات تفریحی و سرگرمی که فراهم کرده است، در سال میزبان گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان می باشد.
مردمان هند، با دین و مذهب های مختلفی در این کشور کنار هم زندگی می کنند که برخی از آنها با اجرای آئین و مراسم خاصی همراه است که برخی از آنها گاهی به جذب گردشگران و مسافران تور دهلی آگرا جیپور کمک هم می کنند. یکی از رسوم جالب در هندوستان پر کزدن دندان می باشد، در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر همراه با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی باشید.

پر کردن رویدادهای بسیار عجیب و غیر قابل درک در هندوستاندندان ها، رسمی عجیب در هند
پر کردن دندان از اصلی ترین و با اهمیت ترین آداب و رسومی است که در مذهب هندو وجود دارد. این رسم زمانی اجرا می شود که افراد از دوران به بلوغ وارد بزرگسالی می شوند. مردان و زنان باید پیش از ازدواج این سنت را برگزار کنند یا می توانند به طور همزمان در ازدواج انجام دهند. هندوها اعتقاد دارند که که رسم پر کردن دندان هایشان برای در امان ماندن از شر تمام نیروهای شر نامرئی است، همچنین بر این باورند که دندان سمبلی از شهوت، حرص، خشم، پریشانی و حسادت است که با پر کردن آنها فرد از لحاظ فیزیکی و معنوی دچار تغییر می‌شود.
 
پرتاب کردن نوزاد در هند
هند از کشورهای پرجمعیت جهان است و دارای تاریخ کهن می باشد. هند از کشورهای توریستی قاره آسیا است که با طبیعت زیبا و بناهای تاریخی و مکان های تفریحی که دارد، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. مردمان هندوستان دارای عقاید و مذهب های گوناگونی هستند که در کنار یکدیگر زندگی می کنند. هند از کشورهایی است که در طول سال مراسم و جشنواره های مختلفی در آن برگزار می شود. یکی از عجیب ترین رسومات در این کشور پرتاب نوزاد است. چنانچه مسافر تور بمبئی هستید، جهت آشنایی با این آیین آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.
پرتاب کردن نوزاد، یکی از سنت های عجیبی است که از 500 سال قبل تا به امروز در کشور هند برگزار می شود. در این مراسم نوزاد را از ارتفاع 15 متری پرتاب می کنند تا افرادی روی زمین که یک پارچه سفید در دست دارند آن را بگیرند. رسم پرتاب کردن نوزاد توسط زوج هایی که در ایالت کاماتاکل زندگی می کنند و به تازگی از طرف خداوند صاحب فرزند شده اند، برگزار می شود. این رسم هر سال در نخستین هفته ماه دسامبر در کشور هند اجرا می شود که زیر نظر  تدابیر شدید امنیتی می باشد. مردمان این منطقه بر این باور هستند این مراسم برای فرزندشان سلامتی، موفقیت و شانس به همراه دارد. هر سال در کشور هند بیشتر از 200 کودک کمتر از 2 سال توسط والدین خود در این مراسم به پایین پرتاب می‌شوند.
 



فستیوال مارها در هند
در کوشه کنار جهان آیین و رسوم عجیبی وجود دارد که خیلی از آنها گاهی کمک زیادی به جذب توریست می کند. در این متن آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی قصد دارد تا یکی از رسم های جالب در کشور هند را معرفی کند. هند کشوری وسیع با تاریخ کهن است که در آن مردم با دین ها و مذاهب متفاوتی زندگی می کنند و سالانه جشن و رسم های زیادی در شهرهای مختلف آن برگزار می شود.
فستیوال مارها ،  یکی از مراسم در کشور هندوستان است که در چندین معابد منطقه های روستایی ماهاراشتا اجرا می شود. شکبل این فستویال به گونه ای است که در آن، نان پانچامی مردم در حالی که مارهای زهرآگین را در بالای سر خود داخل گلدان ها حمل می کنند، می رقصند و آواز می خوانند و داخل معبد می شوند و پس از عبادت کردن و نماز یک ترکیبی از زردچوبه و پودری قرمز رنگ به روی مارها پاشیده می شود و بعد با شیر و عسل از انها پذیرایی می کنند و بعد از این مرجله همه آنها را در معبد رها می کنند. اکثر این مارها زهراگین و سمی می باشند، اما جالب است تا به امروز خبری در مورد کشته شدن یک نفر در اثر نیش مار جایی پخش نشده است. گفته می شود که اشخاص محلی در هندوستان روش برخورد با مارهای سمی را می دانند.
برای اطلاع از قیمت تور گوا می توانید به وبسایت آژانس مسافرتی آسمان آبی مراجعه نمایید و یا با همکاران ما در ارتباط باشید.
  

فستویال-مارها-هند
نویسنده :
شیشه گر
برچسب ها: هند ، هندوستان ، آسمان آبی
نظرات بینندگان