کد خبر: ۱۲۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸

پیام تبریک استاندار فارس به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان

استاندار فارس طی پیامی روز و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.
به گزارش شیرازه، عنایت الله رحیمی، استاندار فارس، با صدور پیامی، روز و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

متن پیام استاندار فارس به شرح زیر است؛

"بسمه‌‎تعالی

عید بزرگ نیمه شعبان، هفته بزرگداشت سربازان گمنام را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و همه چشم انتظاران ظهور منجی عالم بشریت تبریک و تهنیت عرض می کنم .

امنیت حاکم بر بخش های مختلف کشور و کوتاه شدن دست تجاوز و ناامنی از سرزمین پهناور ایران در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و از خودگذشتگی های سربازان گمنام آقا امام زمان(عجل الله تعال فرجه الشریف) حاصل شده است و همچون مدالی بر سینه پرافتخار ایشان می درخشد .

هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را در شرایطی پاس می‌داریم که دشمنان جمهوری اسلامی ایران از سر درماندگی حاصل از ناکامی های پی درپی که با همت بلند مجاهد مردان این دیار به ثمر نشسته است، متوسل به رفتارها و اعمال نابخردانه شده و به خیال خام خود هرج و مرج در کشور را با ابزارهای مختلف اقتصادی، امنیتی و اجتماعی دنبال می کند که تاکنون با هوشیاری سربازان گمنام و حضور آگاهانه ملت بزرگ ایران با بن بست روبرو شده است.

با امیدواری تمام به آینده روشن و درخشان ملت ایران در برابر ایثارگری سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) عرض ادب و تواضع کرده و موفقیت و بهروزی ایشان را از درگاه پروردگار متعال خواستارم . "

انتهای پیام/

نظرات بینندگان