کد خبر: ۱۲۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸

برگزاری دوره ی حفظ تلفنی و حضوری قرآن کریم توسط بسیج دانشجویی فارس

دوره روخوانی و تدبر در قرآن کریم با حضور اساتید برجسته قرآن کریم توسط کانون قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس برگزار خواهد شد.
به گزارش شیرازه،سید مصطفی موسوی مسئول قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس پیرامون برنامه های سال جدید این مرکز گفت: از جمله برنامه های جدید قرآنی امسال دوره ی حفظ تلفنی و حضوری قرآن کریم را در دستور کار خود داریم.
مسئول قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس در ادامه افزود: دوره روخوانی و تدبر در قرآن کریم با حضور اساتید برجسته قرآن کریم می باشد که تا 10 اردیبهشت ماه مهلت ثبت نام دارد.
وی تاکید کرد: در انتهای این دوره مدرک معتبر و جوایز نفیس  به شرکت کنندگان تعلق خواهد گرفت.
موسوی با اشاره به نزدیکی ماه رمضان در سال جاری گفت: از دیگر برنامه های این مرکز اجرای محافل انس با قرآن کریم در دانشگاه ها در طول سال می باشد که که ابتدای این کار با همکاری دانشکده ی علوم قرآنی از ماه مبارک رمضان امسال شروع خواهد شد.
مسئول تعلم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی فارس در ادامه گفت: ما در این برنامه ها از اساتید مجرب و قاریان استانی نیز بهره خواهیم برد.
وی در تشریح برنامه های سال جاری افزود: اجرای کارگاه های آموزش و توانمد سازی مسئولین قرآن و عترت بسیج دانشجویی دانشگاه های استان نیز در دستور کار سال 98 می باشد.
موسوی در پایان گفت: برگزاری جشنواره استانی قرآن کریم در دانشگاه ها همچون سال های گذشته با حضور دانشجویان دانشگاه ها در آبان ماه امسال از دیگر برنامه های سال جاری می باشد.
نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان