کد خبر: ۱۲۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸

توقف فجرسپاسی در برابر مس کرمان

تیم فجر شهید سپاسی شیراز دیدار هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور را با تساوی برابر مس کرمان به پایان رساند.
به گزارش شیرازه، از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه میزبان مس کرمان بود.

این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا هرکدام از دو تیم به یک امتیاز بازی رضایت دهند.

همچنین تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده استان فارس در این رقابت‌ها نیز این هفته به مصاف کارون اروند خرمشهر رفت که در پایان با یک گل برابر حریف خود شکست خورد.


توقف بازی بر روی تیم ها اثر نامطلوب داشت

داوود مهابادی،سر مربی فجر پس از دیدار برابر مس کرمان گفت: بازی پایا پایی شاهد بودیم و هر 2 تیم به دور از حساسیت برای بُرد به میدان آمده بودند.

وی اضافه کرد: پس از توقف بازی که به دنبال اخراج بازیکن مس کرمان روی داد، شرایط بازی تغییر کرد و پیش از 10 نفره شدن حریف، سوار بازی بودیم اما بر روی اشتباه مدافعان گل مساوی خوردیم.

مهابادی ادامه داد: چند بازیکن این تیم را هم به دلیل مصدومیت و محرومیت به همراه نداشتیم و اگر بازیکنان ما از فرصت استفاده می کردند می توانستیم برنده بازی شویم.

سر مربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز، اظهار امیدواری کرد در لیگ فصل جدید دسته یک، مسئولان باشگاه زیرساخت ها را به لحاظ بازیکن و مالی برای صعود به لیگ برتر آماده کنند.

وی افزود: علاقه مندم در فصل آینده هم با تیم فجر ادامه دهم که البته این امر منوط به نظر مسئولان باشگاه هست.

دیدار تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان، عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز در هفته سی و سوم رقابت های فوتبال دسته یک کشور با نتیجه یک بر یک پایان یافت.

در حالی که یک هفته به پایان رقابت های فوتبال دسته کشور باقی مانده، تیم های گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر فصل آینده فوتبال باشگاه های برتر کشور صعود کردند و تیم شهرداری ماهشهر هم به دسته دوم سقوط کرد.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز با 38 امتیاز و تیم قشقایی هم با 37 امتیاز به ترتیب رده هشتم و نهم را به خود اختصاص دادند و تیم مس کرمان هم با 44 امتیاز پنجم شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان