کد خبر: ۱۲۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

دونده شیرازی به مرحله نهایی رقابت های آسیایی راه یافت

رئیس هیات دو و میدانی فارس افزود: مسلم نیادوست در ماده 1500 متر با ثبت رکورد سه دقیقه و 55 ثانیه و 93صدم ثانیه در جای دوم ایستاد و راهی مرحله نهایی شد.
به گزارش شیرازه، رئیس هیات دو و میدانی فارس گفت: مسلم نیا دوست، دونده شیرازی با قرار گرفتن در رده دوم مرحله مقدماتی رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا که هم اینک در شهر دوحه قطر در حال برگزاری است به مرحله نهایی(فینال) راه یافت.

سیروس زارع مهذبیه افزود: نیادوست در ماده 1500 متر با ثبت رکورد سه دقیقه و 55 ثانیه و 93صدم ثانیه در جای دوم ایستاد و راهی مرحله نهایی شد.

وی اضافه کرد: مرحله نهایی این ماده، امروز (پنجشنبه) برگزار می شود و این امیدواری وجود دارد تا نیادوست بر روی سکوی این ماده در آسیا قرار گیرد.

رئیس هیات دو و میدانی فارس ادامه داد: همچنین الناز کمپانی، دیگر دوند شرکت کننده از استان فارس که رکورد دار دو 100 متر با مانع ایران است، در رقابت های مقدماتی آسیا توانست حد نصاب لازم را کسب کند اما از راه یابی به مرحله نهایی باز ماند.

بیست و سومین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا که در دوحه (مرکز قطر) در حال برگزاری است، ششم اردیبهشت ماه جاری پایان می یابد.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان