کد خبر: ۱۲۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز:

پیاده‌روی به مناسبت هفته سلامت در شیراز برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت در شیراز برگزار می‌شود.

ابراهیم گشتاسبی‌راد با اعلام این خبر اظهار کرد: این برنامه روز جمعه 6 اردیبهشت ماه ساعت 7.30 صبح در پیاده‌راه سلامت از پل معالی‌آباد آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اول تا هفتم اردیبهشت ماه هر سال به عنوان هفته ملی سلامت نامگذاری شده است؛ خاطرنشان کرد: این هفته فرصتی است برای پاس داشتن سلامتی و همچنین یادآوری این نکته به رهبران جهان که همه افراد باید در موقع لزوم به مراقبت‌های بهداشتی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز با تاکید بر اینکه با توانمندسازی افراد باید به آنان کمک کرد تا از سلامت شخصی خود به خوبی محافظت کنند، تصریح کرد: آموزش بیماران در رابطه با نیازهایشان و همچنین ارائه مشاوره‌های تخصصی برای حفظ سلامت شخصی آنان از جمله اقدامات مهم و کلیدی شما کارکنان بخش بهداشت و درمان محسوب می‌شود.

گشتاسبی‌راد با بیان اینکه این برنامه پیاده‌روی خانوادگی با همکاری مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هیات ورزش‌های همگانی استان فارس برگزار خواهد شد، عنوان کرد: مشاوران تغذیه و بهداشت در طول مسیر به غربالگری رایگان افراد می‌پردازند و تست‌های مختلف همچون تست قند خون و فشار خون انجام خواهد شد.

به گفته وی در پایان برنامه جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان