کد خبر: ۱۲۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
شرکت ال‌جی تصمیم به خروج گرفت

ال‌جی از میدان به در می‌شود؟

شایعاتی مبنی بر خروج شرکت‌های بزرگ کره‌ای مانند ال‌جی و سامسونگ از ایران به گوشی می‌رسید که کمی بعد تکذیب شد. اما این خبر، راجع به این شایعه نیست.
به گزارش شیرازه، شرکت ال‌جی موبایل در چند سال اخیر مدام تحت فشار بوده است. از طرفی، شرکت‌های چینی با گوشی‌های ارزان خود سهم بازار غول کره‌ای را می‌بلعند و از طرف دیگر ال‌جی با سیاست‌های اشتباه خود، دیگر جایی در میان شرکت‌های تاپ بازار ندارد. پیش‌بینی می‌شود که ال‌جی هم همانند HTC دامنه فعالیت‌های خود در بخش موبایل را به تدریج کمتر و کمتر کند. اتفاقی که شاید نه همین فردا بیفتد، اما در آینده نزدیک، بسیار محتمل به نظر می‌رسد. 

ال‌جی موبایل در حال ترک کره جنوبی است. بنا به گزارش رویترز، این شرکت کره‌ای برای کاهش هزینه تولید گوشی‌های خود، تصمیم گرفته است تمام شرکت‌های مربوط به ساخت گوشی خود را به ویتنام منتقل کند.

تمامی کارشناسان انتظار این را داشتند که پس از چندین سال ضرردهی، مدیران شرکت ال‌جی برای بخش موبایل خود تمهیدات جدیدی بیاندیشند و حالا، خیلی دیرتر از آن‌چه تصورش می‌شد، این شرکت به فکر کاهش زیان‌دهی افتاده است. 

این تصمیم ال‌جی پس از استقبال بسیار دلسردکننده از پرچم‌داران اخیرش اخذ شده است. البته در این موضوع، ال‌جی نباید کسی جز خودش را سرزنش کند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان