کد خبر: ۱۲۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

احداث ۳۰ واحد آپارتمانی در محله سیل‌زده سعدی

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی (ع) از احداث ۳۰ واحد آپارتمانی در محله سیل‌زده سعدی شیراز با مشارکت کمیته امداد خبر داد.
به گزارش شیرازه، سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی (ع)  با اشاره به فعالیت‌های ناحیه احمدبن‌موسی (ع) در زمان سیل به خانواده‌های آسیب‌دیده، گفت: فعالیت‌های جهادی و خدماتی این ناحیه همچنان در محله سعدی در حال انجام است و در حال حاضر نیز ۲۵ گروه جهادی در شهرک سعدی مشغول کار‌های عمرانی هستند.

وی از حضور و خدمت رسانی ۲۰۰ نفر خبر داد و افزود: در منطقه سعدی ۸۵۰ خانوار دچار آسیب ناشی از سیل شدند که برای آن‌ها شناسنامه تهیه شده و کمک‌ها براساس این شناسنامه به آن‌ها ارائه می‌شود.

سرهنگ خسروانی با اشاره به میزان کمک‌هایی که تاکنون انجام شده است، ادامه داد: ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و ۳ میلیارد تومان کمک‌های غیرنقدی شامل پتو و لوازم خانگی و تعمیر ۲۵۰ لوازم ضروری زندگی مردم از جمله آن‌ها است.

وی اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی نیز در ۳ مرحله در این منطقه حضور یافت و با حضور متخصصان خدمات مختلف دارویی و درمانی انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی (ع) عنوان کرد: در مناطقی، چون هفت تنان، بلوار نصر و نصرآباد نیز جهادگران حضور دارند و مشغول بازسازی منازل مردم هستند و سپاه تا آخرین لحظه که زندگی مردم به حالت طبیعی برگردد در خدمت مردم هستند.

سرهنگ خسروانی همچنین به مشارکت ناحیه احمدبن‌موسی (ع) با کمیته امداد در امر احداث واحد‌های مسکونی اشاره و تصریح کرد: ۳۰ واحد آپارتمانی در مناطق سیل زده سعدی با مشارکت کمیته امداد ساخته می‌شود و تا پایان سال به مردم تحویل می‌شود.

وی همچنین با اشاره به حمایت از اقشار کم برخوردار در ایام ماه رمضان گفت: ۱۰۰ میلیون تومان سبد معیشتی برای مناطق تحت پوشش این ناحیه در نظر گرفته شده که قبل از ماه رمضان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی (ع) با اشاره به برنامه‌های محرومیت‌زدایی این ناحیه نیز بیان کرد: شهرک سعدی، سهل آباد و بلوار اتحاد تحت پوشش این ناحیه است که سال گذشته ۸۰ تعمیر منزل و امسال نیز ۱۰۰ مورد در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ خسروانی بیان کرد: ساخت مسجد، ساخت ورزشگاه و سالن ورزشی، مرکز فرهنگی، توزیع سبد معیشتی و لوازم التحریر از دیگر اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه احمدبن‌موسی است.

وی گفت: در زمینه اشتغالزایی نیز تسهیلات به متقاضیان داده می‌شود و امسال بناست ۱۲۰۰ شغل خانگی از طریق بسته‌بندی ترشیجات در مناطق تحت پوشش انجام شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان