کد خبر: ۱۲۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز:

آغاز هفتمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: هفتمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری شیراز همزمان با هفدهمین دوره مسابقات جام رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه، ابراهیم گشتاسبی‌راد در آئین گشایش این رقابت‌ها اظهار کرد: هفتمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری شیراز همزمان با هفدهمین دوره مسابقات جام رمضان یکشنبه ۸ اردیبهشت در شیراز آغاز شد.
وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در ۱۳ رشته ورزشی ویژه آقایان و در ۷ رشته ورزشی ویژه بانوان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز با بیان اینکه المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری و مسابقات جام رمضان در اردیبهشت آغاز شده و تا خرداد ادامه دارد، عنوان کرد: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان ۳۴ بخش از مناطق، سازمان‌ها و ادارات تابع شهرداری شیراز در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.
گشتاسبی‌راد بیان کرد: این مسابقات در سالن‌های ورزشی شهرداری و زیر نظر اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.
وی بر لزوم تقویت روحیه ورزش و افزایش تحرک کارکنان شهرداری شیراز به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان تاکید کرد و افزود: مسابقات ورزشی با تحقق این هدف هر سال در بازه‌های زمانی مشخص ویژه کارکنان شهرداری برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه هر اجتماع توانایی خاص خود را دارد، تصریح کرد: فعالیت در حوزه ورزش توسط شما کارکنان سبب تقویت نشاط در فضای کاری می‌شود و این سازمان را در راستای افزایش برنامه‌های متنوع ویژه کارکنان تشویق می‌کند.

گشتاسبی‌راد با تاکید بر اینکه استعدادهای درخشانی در مجموعه بزرگ شهرداری شیراز وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این استعدادهای خوب باید در جاهای مناسب استفاده شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه شهرداری شیراز جایگاه ویژه‌ای در مسابقات ورزشی کلانشهرها دارد، اظهار کرد: با ایجاد انجمن‌های مختلف ورزشی توسط اداره تربیت بدنی و تفریحات سالم سازمان می‌توان برنامه‌های منظم و مداوم اجرا کرد تا این بخش تقویت شود.

وی همچنین بر لزوم ایجاد انجمن‌های فرهنگی و هنری ویژه کارکنان شهرداری شیراز تاکید کرد و گفت: خانواده بزرگ شهرداری دارای هنرمندان و اهل فرهنگ و ادب هم است و باید استعدادهای این خانواده در زمینه‌های مختلف شناسایی و تقویت و از این استعدادهای پرشور و پرتوان استفاده شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز بیان کرد: فشار ناشی از کار با فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و هنری تلطیف می‌شود و شرکت‌کنندگان در مسابقات ورزشی و یا رقابت‌های فرهنگی و هنری باید با روحیه پهلوانی خود دوستی را در بین کارکنان توسعه بیشتری دهند و این شور و نشاط را به فضای کاری منتقل کنند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان