کد خبر: ۱۲۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

برد پر گل قشقایی شیراز مقابل شهرداری تبریز

تیم قشقایی شیراز در آخرین هفته از رقابت های فوتبال دسته یک کشور دروازه تیم شهرداری تبریز را گلباران کرد.
به گزارش شیرازه، تیم قشقایی شیراز عصر سه شنبه در ورزشگاه پارس شیراز مقابل شهرداری تبریز صف آرایی کرد.
این تیم با ارایه یک بازی تهاجمی و خوب با نتیجه چهار بر یک مقابل شهرداری تبریز به برتری دست یافت.
این بازی که برای هر 2 تیم حساسیتی نداشت پُر گل از آب در آمد و تیم قشقایی در نهایت پیروز این میدان شد و علاوه بر زدن چهار گل، یک بار هم تیر دروازه حریفش را به لرزه در آورد و با خاطره خوب لیگ دسته یک را پایان داد.
دقیقه 24 علی مصلی نژاد با یک ضربه خوب نخستین گل بازی را برای تیم قشقایی به ثمر رساند و در دقیقه 30 هم ضربه محمد جواد عباسی تیر دروازه تیم شهرداری را به لرزه در آوره تا میزبان به گل دوم نرسد.
در ادامه بازی، تیم قشقایی کاملا بر بازی تسلط داشت و پس از اینکه در دقیقه 32 ضربه محمدی مهری با واکنش دروازه بان شهرداری به کرنر رفت، 10 دقیقه بعد تیم میزبان به گل دوم خود دست یافت و محمد جواد عباسی این بار به جای تیر دروازه، تور دروازه شهرداری را به لرزه در آورد و نیمه نخست با برتری 2 بر صفر به سود قشقایی شیراز پایان یافت.
در نیمه دوم باز هم برتری از آن شاگردان مهدی فروردین سر مربی تیم قشقایی بود و تبریزی ها حرفی برای گفتن در این نیمه نداشتند اگر چه یک گل زدند اما 2 گل دیگر دریافت و با باخت سنگین شیراز را ترک کردند.
دقیقه 63 میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد مهری توپ را تبدیل به گل سوم قشقایی کرد و در دققیه 74 هم همین بازیکن، گل دوم خود و چهارم تیمش را به ثمر رساند.
تیم شهرداری تبریز که شکست سنگین را متقبل شده بود تنها توانست توسط محمد رضا زینال خیری، یکی از گل ها را در دقیقه 81 از روی نقطه پنالتی جبران کند و سرانجام این بازی پُر گل با نتیجه چهار بر یک به سود قشقایی شیراز پایان یافت.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان