کد خبر: ۱۲۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸

پیشرفت کند طرح جامع امامزاده سید محمد در اقلید

اجرای طرح جامع امامزاده سید محمد در اقلید نیازمند اعتبار است.
به گزارش شیرازه، آستان مقدس امامزاده سید محمد (ع) در روستای کافتر شهرستان اقلید یکی از مکان‌های سیاحتی زیارتی کم نظیر در شمال فارس است که به علت واقع شدن در مکانی خوش آب و هوا هر ساله پذیرای گردشگران و زائران زیادی از سراسر کشور هست.
شهریاری رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اقلید در خصوص برنامه توسعه این مکان گفت: طرح جامع امامزاده سید محمد اقلید در سال ۱۳۹۴ تایید شد و از همان سال ساخت آن آغاز شد، ولی متاسفانه روند ساخت این طرح به دلیل عدم تخصیص بودجه کافی به کندی انجام میشود.
خلیل بزرگی فرماندار شهرستان اقلید گفت: برای تامین اعتبار لازم برای تکمیل این طرح لازم است که این مکان بعنوان یک مکان زیارتی سیاحتی تعریف شود تا در تخصیص بودجه مورد نیاز مشکلی پیش نیاد و این امر در دستور کار قرار گرفته است.
سیدحسین افضلی نماینده شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی هم در بازدید از این طرح گفت: یکی از راه‌های پیشرفت سریعتر این طرح، جذب سرمایه گذار است.
در طرح جامع امامزاده سید محمد اقلید ۴۵ هکتار زمین پیش بینی شده و به این امر اختصاص یافته که در صورت تامین اعتبار اولیه آن به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان، این طرح طی ۵ سال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/
نظرات بینندگان