کد خبر: ۱۲۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
فرمانده سپاه فجر فارس:

فرهنگ غدیر باید در جامعه اسلامی به یک فرهنگ فراگیر و مبنایی تبدیل شود

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بنیاد بین المللی غدیر فارس تلاش خود را در راستای معرفی غدیر و امامت به کار گیرد و حفظ برادری، وحدت را در امت اسلامی مد نظر قرار دهد.
به گزارش شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار با مسئولان بنیاد غدیر استان فارس با تاکید بر اهمیت موضوع امامت و رهبری در جامعه اسلامی، گفت: غدیر یکی از تأثیر گذارترین رخدادهای تاریخ اسلام است و تبیین زوایا و بازخوانی مداوم این واقعه تاریخی برای امت اسلام باید همواره مورد توجه مراکز علمی و حوزوی قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ غدیر باید در جامعه اسلامی به یک فرهنگ فراگیر و مبنایی تبدیل شود، گفت: بنیاد بین المللی غدیر فارس می‌تواند با برگزاری کلاس‌های دینی، تألیف کتاب‌های علمی و حوزوی، همکاری با مراکز علمی و دانشگاه‌ها و تولید محصولات فرهنگی با محوریت موضوع غدیر و امامت نقش مؤثری در معرفی فرهنگ غدیر و تببین مسئله امامت در جامعه اسلامی ایفا کند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ولایتمداری و ولایت محوری لازمه تشکیل و استحکام جامعه اسلامی حقیقی است، گفت: نسل جوان کشور امروز به برکت انقلاب اسلامی یک نسل پیشرو و ثابت قدم در مسئله ولایتمداری و تبعیت از رهبری است و در راه دفاع از انقلاب اسلامی آماده هرگونه ایثار است.

سردار غیاثی افزود: بنیاد بین المللی غدیر فارس تمام تلاش خود را در راستای معرفی فرهنگ غدیر و امامت به کار گیرد و حفظ وحدت، یکپارچگی و برادری در امت اسلام همواره مورد توجه مسئولان این بنیاد قرار داشته باشد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان