کد خبر: ۱۲۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
رییس هیات فوتبال فارس:

کمک به تیم‌های فوتبال لیگ یکی بر اساس برنامه باشد

رییس هیات فوتبال فارس گفت: کمک‌های مالی به نمایندگان فارس در لیگ دسته یک فوتبال هدفمند می‌شود.
به گزارش شیرازه، هنرپیشه رییس هیات فوتبال استان فارس با بیان اینکه کمک‌های نقدی به تیم‌های لیگ یک هدفمند خواهد شد، اظهار کرد: در همین راستا به دو نماینده فارس در لیگ دسته اول فوتبال کشور نامه زدیم و از آن‌ها برنامه خواستیم که پس از بررسی برنامه آن‌ها توسط کارشناسان به باشگاهی که منسجم‌ترین برنامه و همچنین بیشترین آورده داشته باشد کمک بیشتری خواهد شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان در فصل آینده لیگ دسته یک فوتبال کشور همه کمک‌های مالی که از دستگاه‌های مختلف به فوتبال می‌شود به حساب هیات فوتبال واریز و سپس کمک‌ها به باشگاهی که برنامه بهتری ارائه داده باشد، پرداخت می‌شود.

وی افزود: وقت آن رسیده که با یک برنامه ریزی منسجم و همدلی، حداقل یک تیم از فارس در لیگ برتر حضور پیدا کند و با توجه به مطالبه به حق مردم استان امسال سعی داریم تا این امر محقق شود.

هنرپیشه گفت: سال گذشته به هر دو نماینده استان در لیگ یک کمک‌های خوبی شد که اگر این کمک‌ها به صورت هدفمند و با برنامه باشد می توان شاهد صعود حداقل یکی از نمایندگان فارس به لیگ برتر باشیم.

رییس هیات فوتبال فارس تصریح کرد: قطعا عمده کمک‌های نقدی به تیمی خواهد شد که برنامه بهتر و آورده بیشتری داشته باشد و فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی دو نماینده فارس باید دقت کنند که بهترین برنامه را ارائه دهند.

در رقابت‌های قصل گذشته لیگ دسته اول کشور شهدای قشقایی شیراز با ۴۰ امتیاز در جایگاه هشتم و فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۸ امتیاز در جایگاه نهم جدول جای گرفتند.

فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول مرداد ماه امسال آغاز می‌شود.
باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/
نظرات بینندگان