کد خبر: ۱۲۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

دخالت لامردی ها در امور اقتصادی پارسیان/تذکر جدی به وزیر صمت

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس گفت: تاکنون هیچ اقدامی برای جداسازی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از لامرد نشده است.
به گزارش شیرازه، نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس گفت: تاکنون هیچ اقدامی برای جداسازی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از لامرد نشده است.

 ناصر شریفی در جمع خبرنگاران از دو منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و لامرد به عنوان دو طرح جداگانه یادکرد و اظهار داشت: متاسفانه تا کنون برای جداسازی این دو طرح، هیچ اقدامی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی «ایمیدرو» صورت نگرفته است.

وی افزود: دو منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و لامرد درحال حاضر در قالب یک طرح دیده شده و تاکنون مجریان طرح همزمان مدیر منطقه ویژه لامرد بوده‌اند و نظارت مستقیم بر منطقه ویژه پارسیان داشته‌اند.

این نماینده مجلس در ادامه جداسازی دو منطقه ویژه پارسیان و لامرد را از خواسته‌های نمایندگان هرمزگان در مجلس طی سال‌های اخیر نام برد و گفت: بنده بارها این موضوع را به صورت شفاهی در صحن علنی تذکر داده‌ام. همچنین با وزرای صمت و حتی مدیرعامل سابق و فعلی ایمیدرو در این خصوص مکاتباتی داشته‌ام.

شریفی ادامه داد: زمان انتصاب مدیر جدید طرح از سوی مهندس غریب‌پور نیز تذکرات جدی بر نوع رفتار و مدیریت این موضوع داده‌ام، مدیر جدید طرح در یک حرکت ناشایست، تمامی اختیارات مدیرعامل شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان را گرفته است.

وی، این رفتار را نوعی دهن‌کجی به مردم شهرستان پارسیان دانست و با بیان اینکه از این رفتار مدیر طرح بوی اختلاف، تفرقه و تنش می‌آید، گفت: در شرایط کنونی کشور نباید بر آتش تفرقه دامن بزنیم و اینگونه رفتارها از سوی مردم پارسیان و استان هرمزگان محکوم است.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از اطلاع از این رفتار غیرقانونی مدیر طرح مناطق ویژه لامرد و پارسیان، طی تماس تلفنی تذکرات جدی را به وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین مدیرعامل ایمیدرو داده‌ام و درصورت حل نشدن این موضوع و ندیدن منطقه ویژه پارسیان به عنوان یک طرح جداگانه، از طریق صحن علنی مجلس به موضوع ورود خواهیم کرد و وزیر باید در مجلس پاسخگوی مردم شریف پارسیان و استان هرمزگان باشند.
منبع: فارس
برچسب ها: فارس ، لامرد ، پارسیان
نظرات بینندگان