کد خبر: ۱۲۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

اتمام بازسازی چمن ورزشگاه حافظه شیراز

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت : با پایان بازسازی زمین چمن ورزشگاه حافظیه این مجموعه آماده تحویل به هیات فوتبال است.
به گزارش شیرازه، اردشیر حسن‌زاده  رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با بیان اینکه کار بازسازی چمن ورزشگاه حافظیه به پایان رسیده است اظهار داشت: در بازسازی چمن این ورزشگاه از باکیفیت‌ترین چمن‌ها استفاده شده است.

وی گفت: چمن ورزشگاه حافظیه به عنوان یکی از اصلی‌ترین استادیوم های فوتبال شیراز در سال‌های گذشته کیفیت مطلوبی نداشت و نیاز به بازسازی اساسی داشت و به همین منظور بازسازی چمن این ورزشگاه از سال گذشته آغاز شد که در این راه از بهترین کارشناسان برای بازسازی این چمن استفاده شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز ادامه داد: هم اکنون استادیوم فوتبال حافظیه با بهترین کیفیت چمن آماده تحویل به هیات فوتبال است و در روزهای آینده این موضوع محقق خواهد شد.

حسن‌زاده گفت: موضوعی که قابل توجه و تاکید ویژه است حفظ و نگهداری چمن این ورزشگاه است چرا که چمن در صورت رسیدگی نکردن خیلی زود کیفیت خود را از دست می‌دهد.

وی اظهار کرد: با توجه به تخصیص بودجه از سوی مدیرکل ورزش و جوانان برای نگهداری چمن باید این موضوع به صورت ویژه در نظر گرفته شود.

حسن‌زاده افزود: در برآورد اولیه برای بازسازی چمن نزدیک به یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار پیش پیش بینی شده بود که خوشبختانه با استفاده از بهترین کارشناسی‌ها این بازسازی تنها با 160 میلیون تومان انجام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز بیان کرد: با نظر مساعد مدیر کل ورزش و جوانان نور ورزشگاه حافظیه نیز به زودی بازسازی خواهدشد تا شرایط برگزاری مسابقات در زیر نور نیز در این ورزسگاه مهیا شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان