کد خبر: ۱۲۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

مهابادی در فجر می‌ماند

کادر فنی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ابقای داوود مهابادی به‌عنوان سرمربی این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور موافقت کردند.
به گزارش شیرازه، داوود مهابادی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران است که سابقه حضور در تیم‌هایی همچون استقلال تهران، استقلال اهواز و ذوب‌آهن را در کارنامه خود دارد.

این مرد فوتبال استان فارس که در سال‌های اخیر با ورود به تیم‌های استان منشأ تحولات خوب و شگرفی بوده در صورت توجه مدیران ورزشی فارس می‌تواند آنگونه که پیش از این نیز نشان‌داده، مرد روزهای سخت باشد.

مهابادی که آمدنش به فجر سپاسی در اواسط لیگ گذشته رقم خورد گرچه نتوانست این تیم را به لیگ برتر برساند اما عملکرد رضایت‌بخش او سبب شد تا اعتماد کادرفنی سپاسی به سمتش جلب شود.

 

آنگونه که در خبرها آمده است کادرفنی طلایی‌پوشان با ماندگار شدن مهابادی در این تیم رضایت دارند و آن‌طور که فلاح مدیرعامل این باشگاه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان فارس عنوان کرده با توجه به نتایج کسب شده توسط مهابادی در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یک تصمیم برآن  شده برای فصل آینده نیز همکاری این باشگاه با وی ادامه داده شود.

رسول فلاح همچنین گفته برای اینکه تیم فجر شهید سپاسی برای فصل آینده بتواند در بین تیم‌های مدعی باشد از هم اکنون کادر فنی تیم مشخص شده و بازیکنان مورد نظر کادر فنی نیز جذب خواهند شد.

کارنامه مهابادی پس از حضور برق جدید فارس به لیگ دسته اول و حضورش در نیم فصل رقابت‌ها که توانست این تیم را در جایگاه سوم جدول قرار دهد حاکی از آمادگی این مرد فوتبال استان فارس برای شگفتی‌سازی در عرصه‌های مختلف است.

تجربه نشان داده اعتماد به جوانان و سرمایه‌گذاری بر ظرفیت نیروهای بومی نه تنها مانع پیشرفت در فوتبال استان نشده بلکه سرآغاز و منشأ تحولات عظیم بوده است. امری که مهابادی در سال‌های اخیر و با عملکرد خوبش بر آن صحه گذاشت و نشان داد که در صورت بها دادن به جوانان بومی می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

فارس

انتهای پیام/
نظرات بینندگان