کد خبر: ۱۲۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
در طرح افطاری ماه رمضان در استان فارس صورت می گیرد:

توزیع 210 هزار وعده غذایی میان خانواده های نیازمند

به همت موسسه خیریه حجت ابن الحسن(ع) شیراز 30 تن برنج و سه هزار بطری روغن به صورت خشکه میان نیازمندان توزیع می شود.
توزیع 210 هزار وعده غذایی میان خانواده های نیازمندبه گزارش شیرازه، رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حجت ابن الحسن(ع) شیراز در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص طرح افطاری این موسسه گفت: امسال دوازدهمین سال اجرای طرح افطار می باشد که با هدف توزیع 30 تن برنج و سه هزار بطری روغن به صورت خشکه جهت توزیع میان نیازمندان احصا شده در سطح استان می باشد.

وی در ادامه پیرامون نحوه توزیع این اقلام در میان قشر نیازمند عنوان کرد: چهل موسسه خیریه استان فارس شناسایی شده که اقلام ذکر شده را به نسبت میان آن ها تقسیم کرده تا به دست نیازمندان سطح استان رسانده شود.

این مقام مسئول همچنین درمورد خانواده های نیازمند که در این طرح شرکت داده شده اند، تصریح کرد: خانواده های نیازمند، مددجویان تحت پوشش آن 40 موسسه خیریه که در سراسر استان فارس می باشند و قابل ذکر است که این موسسات به صورت قانونی از بهزیستی و نیرو انتظامی مجوزات لازم را اخذ نموده و مورد تایید می باشند.

مهدی محلاتی افزود: خیرین می توانند در قالب سه طرح زیر مجموعه طرح افطار به نام های طرح سلمان به مبلغ 50 هزار تومان جهت افطاری به 4 خانواده نیازمند کمک نمایند، طرح دیگر امیرالمومنین (ع) می باشد که هر خیر می تواند مبلغ 60 هزار تومان را جهت افطاری دادن به 6 خانواده نیازمند کمک کند و طرح پیامبر اعظم (ص) که با کمک مبلغ 70 هزارتومانی امکان تهیه افطاری برای 8 خانواده نیازمند را میسر می سازد.

وی درمورد نحوه کمک رسانی خیرین به این خانواده های مستمند توضیح داد: افراد خیر می توانند با شماره های موسسه خیریه حجت ابن الحسن(ع) 32279600 و 32259600 تا پایان ماه مبارک رمضان در ارتباط باشند و از این طریق کمک های خود را به موسسه رسانده تا در ادامه به دست خانواده های نیازمند برسد.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حجت ابن الحسن(ع) در اشاره به برآورد کمک هایی که تا پایان موعد تعیین شده صورت خواهد گرفت، اذعان داشت: برنامه ریزی شده که تا پایان ماه مبارک رمضان حدود 210 هزار وعده غذایی به صورت خشکه در اختیار خانواده های نیازمند و در سراسر استان فارس توزیع شود.

وی پیرامون مبلغ ریالی این طرح بیان کرد: برآورد اجرایی این طرح و به منظور تهیه 210 هزار وعده غذایی خشکه حدود 200 میلیون تومان می باشد که تقریبا 1000 نفر در این امر سهیم خواهند بود و تاکنون نزدیک به 40 میلیون تومان آن جمع آوری شده است.

محلاتی در پایان از توزیع مرحله اول طرح افطاری خبر داد و متذکر شد: در روز چهارم ماه مبارک رمضان مرحله اول توزیع وعده های غذایی را صورت دادیم که در این مرحله 20 تن برنج و 2 هزار بطری روغن که از قبل پیش خرید شده بودند را میان خانواده های نیازمند توزیع کردیم.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان