کد خبر: ۱۲۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیرکل تأمین اجتماعی فارس خبر داد:

عملیاتی شدن صدور غیرحضوری دفترچه بیمه درمانی

مدیرکل تأمین اجتماعی فارس از عملیاتی شدن طرح صدور دفترچه بیمه درمانی به شکل غیرحضوری خبر داد.
عملیاتی شدن صدور غیرحضوری دفترچه بیمه درمانی
به گزارش شیرازه،  مدیرکل تأمین اجتماعی فارس با اعلام اینکه در راستای الکترونیکی شدن خدمات تأمین اجتماعی و کاستن از حضور افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی صدور دفترچه بیمه درمانی آنلاین انجام می‌گیرد، افزود: در طرح ارائه غیرحضوری خدمات، بیمه شدگان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به شعب از منزل و محل کار به صورت غیرحضوری درخواست تمدید و صدور دفترچه کرده و آن را در نشانی اعلامی دریافت کنند.

عبدالکریم نباتی با بیان اینکه بیش از ۷۷۰ مورد ثبت درخواست ارائه غیرحضوری خدمات صدور دفترچه بیمه تأمین اجتماعی انجام پذیرفته، گفت: در این طرح بیمه شدگان می‌توانند به دو شیوه حضوری یا غیرحضوری به وسیله پیک دفترچه درمانی خود را دریافت کنند.

نباتی در خصوص دفاتر کارگزاری بیمه تأمین اجتماعی در شیراز گفت: در حال حاضر شعب تأمین اجتماعی در شیراز دارای یک کارگزاری هستند، درحالیکه این اجازه را به بعضی کارگزاری‌ها اجازه دادیم یک دفتر اقماری هم ایجاد کنند.

وی با این وجود از درخواست مجوز ایجاد دفاتر کارگزاری در سال جاری خبر داد و گفت: امسال شاهد افتتاح دو کارگزاری دیگر خواهیم بود که شعب شیراز دارای ۲ کارگزاری شوند.

مدیرکل تأمین اجتماعی فارس اعلام کرد: به زودی فراخوان ایجاد دفاتر کارگزاری بیمه تأمین اجتماعی داده می‌شود تا کسانی که می‌خواهند در آزمون آن شرکت کنند.

مهر

انتهای پیام/

نظرات بینندگان