کد خبر: ۱۲۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸

دعوت فوتبالیست فارسی به تیم ملی فوتبال جوانان

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران، عصر یکشنبه 33 بازیکن را به آخرین مرحله اردوی تیم ملی دعوت کرده که در میان این اسامی، نام آریا برزگر از استان فارس نیز وجود دارد.
به گزارش شیرازه، سیروس پور موسی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران، عصر یکشنبه 33 بازیکن را به آخرین مرحله اردوی تیم ملی دعوت کرده که در میان این اسامی، نام آریا برزگر از استان فارس نیز وجود دارد.

پس از پایان اردوی تیم ملی جوانان ایران که از بیست و چهارم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی خوزستان برگزار می شود و تا دهم خردادماه 98 ادامه دارد، از بین 33 بازیکن دعوت شده تنها 20 بازیکن به تیم ملی می پیوندند.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران، سیزدهم خرداد ماه راهی کشور روسیه می شود تا در رقابت های سن پترزبورگ که با هدف آمادگی بیشتر برای حضور در جام ملت های آسیا برگزار می شود، شرکت کند.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا در گروه چهارم با تیم های امارات، نپال و قرقیزستان هم گروه است و مقرر شده بازی های این گروه به میزبانی ایران در تهران برگزار شود اما هنوز زمان آن مشخص نشده است.

بازی های دور مقدماتی جام ملت های آسیا در رده جوانان در 11 گروه برگزار می شود که تیم های اول به همراه چهار تیم برتر دوم و کشور میزبان و در مجموع 16 تیم در سال 2020 مرحله نهایی جام ملت های جوانان آسیا را برگزار می کنند و در پایان نیز چهار تیم برتر آسیا راهی جام جهانی زیر 20 سال در سال 2021 می شوند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان