کد خبر: ۱۲۹۶۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸

رئیس و سخنگوی ستاد انتخابات استان فارس انتخاب شد

با حکم استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان و همچنین سخنگوی این ستاد منصوب شد.
به گزارش شیرازه؛ عنایت الله رحیمی استاندار فارس در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان پنجم، طی حکمی، سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

با عنایت به عزم و اراده و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات باشکوه بر مدار قانون و به استناد مواد ۲۵ و ۶۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۹ قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب می‌نمایم.

برنامه ریزی و فراهم سازی به موقع مقدمات و تمهیدات لازم، استفاده بهینه از دانش و فناوری‌های نوین و روز آمد و تسهیل سازی فرایند‌های انتخابات، بکارگیری نیرو‌های انسانی متعهد و متخصص و بسترسازی برای حضور و مشارکت حداکثری در عرصه انتخاباتی در شان و تراز ملت بزرگ و رشید ایران که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مر قانون و در فضای امن و توام با نشاط و آرامش کاملاً رعایت گردد، وظیفه و ماموریت خطیر جنابعالی است که انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات و با تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام نمایید.

برای تحقق این مهم تشکیل و راه اندازی ستاد انتخابات با حضور اعضا امری ضروری و مورد تاکید است. بدیهی است همه معاونین، مدیران و روسای سازمان‌های وابسته، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نهایت همکاری را با جنابعالی به عمل خواهند آورد ضمن آنکه همه دستگاه‌های اجرایی نیز به استناد ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۷ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری حمایت و همکاری لازم را مبذول خواهند داشت. امید است در پرتو عنایات حضرت حق تعالی و رهنمود‌های ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونی با مشارکت حداکثری مردم شریف استان فارس و در راستای تقویت هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
0
عجب!