کد خبر: ۱۲۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
امام جمعه موقت شیراز در گفتگو با شیرازه؛

آمریکا حتی جرات اینکه به جنگ فکر کند هم ندارد

امام جمعه موقت شیراز فرافکنی جهت بزرگ کردن مسئله برای اینکه مردم از نظر اقتصادی یادشان برود که مطالبات اقتصادی شان چه بوده است را علت دیگری برای فرافکنی، القای وقوع جنگ و قالب کردن سکوت تحمیلی عنوان کرد و گفت: همه این ها برای این است که مردم سر و صدایشان بلند نشود.
امام جمعه موقت شیراز در گفتگو با شیرازه، با بیان اینکه پیش بینی های رهبری از جمله پیروزی حزب الله لبنان، پیروزی فلسطین در جنگ های چند روزه، و نابودی داعش اشاره کرد و گفت: پیش بینی های ایشان از لحاظ سیاسی و غیره دقیق و با الهام از قرآن مجید است.

محمدحسن مرادی اظهار داشت: دشمنان خارجی و هم پیمانانشان که در داخل کشور هستند و در بدنه دولت نفوذ کرده اند در پی ایجاد یک جنگ روانی هستند تا ترس ایجاد کنند و ما وادار به امضای پالرمو شویم تا سپاه و دیگر نهادها خلغ سلاح شوند و دشمن از طریق قانونی این ها را دستگیر کند.

وی افزود: در زمان دفاع مقدس با دست خالی مقابل همه دنیا ایستادیم الان که دیگر دستمان خالی نیست و توانمندی های بسیاری داریم که با اتکا به آنها می توانیم دشمنانمان رابه زانو دربیاوریم.

امام جمعه موقت شیراز  اعلام کرد: آمریکا 25 پایگاه نظامی در منطقه دارد که تمامی این ها درتیررس موشک های ما است و حتی جرات اینکه به جنگ فکر کنند را ندارند که اگر می توانستند حمله کنند تا الان این کار را کرده بودند.

مرادی بیان کرد: ما از هر جهت آمادگی داریم و هرگز جنگ نظامی به وقوع نخواهد پیوست اما اگر هم این اتفاق بیفتد ما دستمان خالی نیست و دشمنان ما که در کاخ های شیشه ای نشسته اند با یک موشک به گونه ای از هم فرو می پاشند که دیگر اثری از آنها نباشد.

وی فرافکنی جهت بزرگ کردن مسئله برای اینکه مردم از نظر اقتصادی یادشان برود که مطالبات اقتصادی شان چه بوده است را علت دیگری برای فرافکنی، القای وقوع جنگ و قالب کردن سکوت تحمیلی عنوان کرد و اظهار داشت: همه این ها برای این است که مردم سر و صدایشان بلند نشود.

امام جمعه موقت شیراز گفت: دولتمردان تاکنون برای مسائل و مشکلات اقتصادی که وجود دارد راه حلی برایش پیدا نکرده اند و الان نیز طرح جامع و کاملی برای حل آن ندارند.

مرادی به اقتصاد غربی ها اشاره و بیان کرد: غربی ها در نوع اقتصاد کشور خودشان که تنها بحث مالی برایشان مهم است موفق عمل کرده اند اما این تفکر برای کشور ما جواب نمی دهد زیرا اقتصاد ما بر پایه قرآن، اسلام، عدالت، توحید و تولیدمحور است و یک اقتصاد صرف مادی نیست.

وی افزود: آنها اقتصادشان لیبرالیستی است یعنی دست به هر حلال و حرامی می زنند برای این است که اقتصادشان پیشرفت کند اما ما نمی توانیم دست به هر حرامی بزنیم.

امام جمعه شیراز در ادامه اذعان داشت: برجام مقدمه برای برجام 2 تا 7 بود و این ها به دنبال این بودند که ما اگر این برجام را قبول و اجرا کنیم و هرچه آنها گفتند خیال می کنند ما در موضع ضعف هستیم.

مرادی افزود: ما از موضع خود کوتاه نخواهیم آمد و مذاکره تنها برای مسئله هسته ای بوده است ولاغیر
نظرات بینندگان