کد خبر: ۱۲۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

امسال ۹۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان فارس پرداخت می‌شود

رحمانی از پرداخت 971 میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان و 775 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان در سال جاری خبر داد.

به گزارش شیرازه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در نخستین نشست هم اندیشی تحقق رونق تولید در استان فارس که به میزبانی صدا و سیمای مرکز فارس و با حضور تولیدکنندگان برگزار شد، گفت: دولت همه تلاش خود را برای حمایت از تولیدگنندگان انجام خواهد داد.

رحمانی خبر داد: دولت امسال ۹۷۱ میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد ۱۴ درصد در اختیار تولیدکنندگان استان فارس قرار خواهد داد که تاکنون حدود ۱۸۵ میلیارد تومان به ۱۹ طرح تولیدی پرداخت شده است.

وی همچنین اظهار کرد: در بخش کشاورزی هم ۷۷۵ میلیارد تومان تسهیلات با هدف رونق تولید به کشاورزان استان پرداخت خواهد شد.

فعالیت 300 شبکه ماهواره‌ای معاند نظام در فضای مجازی

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس هم در این نشست گفت: لازمه شکوفایی اقتصادی یک دل و یک صدا بودن مردم و مسؤلان است و صدا و سیمای مرکز فارس به ایجاد این هم افزایی در استان کمک خواهد کرد.

سهرابی افزود: در عصر کنونی رسانه‌های زیادی از جمله رسانه‌های داخلی و خارجی زیادی فعالیت می‌کنند پس باید طوری رفتار کرد که مخاطبان به رسانه اعتماد کنند.

وی با بیان این که تا به امروز حدود ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای و تعداد بسیار زیادی کانال در فضای مجازی و اینترنت علیه نظام اسلامی فعالیت می‌کنند، افزود: برای جلوگیری از تشنج در جامعه و ایجاد مشکل و اختلاف در بین مردم به یک هم افزایی دائم و همیشگی احتیاج داریم.

در این نشست فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان درباره نقش مهم صدا و سیما در تولید رونق تاکید کردند و اجرای درست قانون، پرهیز از موازی کاری، جلوگیری از ورود کالای قاچاق و اصلاح سیستم بانکی از مهمترین خواسته‌های فعالان اقتصادی و تولید کنندگان استان فارسی در این نشست بود.

مقرر شد نشست‌های تخصصی با هدف رونق تولید در استان هر ماه یک بار و به میزبانی دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شود.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان