کد خبر: ۱۲۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
بیانیه بسیج رسانه فارس؛

روابط عمومی ها خنثی کننده عملیات روانی دشمن علیه نظام

در این برهه حساس که دشمن با انجام عملیات روانی خاطر مردم عزیز ایران اسلامی را مشوش می نمایند این روابط عمومی ها هستند که با هوشیاری نقش مهمی را در ناکامی دشمنان ایفا می کنند.
به گزارش شیرازه، بسیج رسانه فارس با صدور بیانیه فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه در استان فارس تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است:
امروزه روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی می بخشد.

 در این برهه حساس که خشم و عصبانیت دشمنان قسم خورده نظام را برانگیخته تا با سوءاستفاده از فضای مجازی و بهره گیری از رسانه های بی هویت، با هجمه به ارکان مختلف نظام، سرمایه اعتماد عمومی را به تاراج برند و با انجام عملیات روانی در رسانه و شایعه پراکنی با محوریت مسائل اقتصادی ,فرهنگی و اجتماعی خاطر مردم عزیز ایران اسلامی را مشوش نمایند این روابط عمومی ها هستند که با هوشیاری و اقدام به موقع و واکنش سریع در فضای مجازی و رسانه نقش موثر و مهمی را در ناکامی دشمنان ایفا می کنند.

سازمان بسیج رسانه فارس ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات و تبریک به اصحاب رسانه و ارتباطات بویژه خانواده بزرگ روابط عمومی استان فارس، همگان را به انعکاس حقایق و تبادل اطلاعات در چارچوب موازین قانونی دعوت می کند.

در ادامه این پیام آمده است ارکان بسیج رسانه فارس همواره در کنار روابط عمومی های استان برای بیان حقایق سریع و به موقع خواهد بود و در مقابله با جنگ نرم دشمن و طوتئه های دشمنان انقلاب دوشادوش این افسران عرصه اطلاع رسانی و مقابله با سیاه نمایی های داخلی و خارجی آماده است و از مدیران دستگاه های اجرایی می خواهد تا با نگاه عمیق و جدی به حوزه روابط عمومی و حمایت همه جانبه به ویژه در تامین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری این بخش را در اولویت  سازمانی خود قرار دهند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان