کد خبر: ۱۲۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
نماینده عالی مجمع جوانان جهان اسلام در حوزه فارس در گفتگو با شیرازه خبر داد:

دیدار دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام با سران حماس در ایران

نماینده عالی مجمع جوانان جهان اسلام در حوزه فارس گفت: شب گذشته دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام با سران حماس در ایران دیدار و گفتگو کردند.


 دکتر صادق شیبانی نماینده عالی مجمع جوانان جهان اسلام در حوزه فارس در گفتگو با شیرازه، از دیدار دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام با سران حماس در در سفارت لبنان در ایران خبر داد و گفت: مهندس مهرزاد لیموچی دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام به همراه هیئتی از معاونین، مشاورین و جوانان تقریب نهاد با آقای دکتر خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران دیدار و درباره آخرین تحولات فلسطین و منطقه به ویژه تحولات جاری در نوار غزه گفتگو کرد.
به گفته شیبانی، خالد قدومی ابراز از تاسیس تشکیلاتی همچون مجمع دوستی جوانان جهان اسلام در ایران که جوانان دائیه دار آن هستند خرسندی کرده و گفت: جوانان محور اصلی جبهه مقاومت اسلامی می باشند و همیشه پشتیبان ندای حق بوده اند، 
وی ادامه داد: خالد قدومی با تاکید بر اینکه می توان جریان خوبی با حمایت این تشکیلات ایجاد کرد و باعث پیروزی جبهه مقاومت اسلامی شد.
به گفته نماینده عالی مجمع جوانان جهان اسلام در حوزه فارس، در ادامه این دیدار، مهندس مهرزاد لیموچی دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام  پیشنهاد همکاری های دوجانبه را مطرح کردند که مورد استقبال نماینده حماس قرار گرفت و انشالله شاهد تقویت همکاری های دوجانبه خواهیم بود.
نماینده عالی مجمع جوانان جهان اسلام در حوزه فارس با بیان اینکه این دیدار با هدف همکاری جوانان پیرو ولایت فقیه با جبهه مقاومت در جهان اسلام برگزار شد تصریح کرد: در پایان این دیدار، تفاهم نامه همکاری بین جوانان ولایتمدار مسلمان ایران با جنبش جهاد اسلامی فلسطین حماس امضا شد.
نظرات بینندگان