کد خبر: ۱۲۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

فراخوان جذب خبرنگار (تمام وقت و پاره وقت) ، عکاس خبری و مترجم برای تیم خبری وب‌سایت شیرازه

وب‌سایت خبری تحلیلی شیرازه، به منظور گسترش برنامه‌های خود و پوشش هرچه بهتر خبری و یادداشت و تولید آیتم‌های ویدئویی جدید، از افراد مستعد، دعوت به عمل می‌آورد.
 وب‌سایت خبری تحلیلی شیرازه، به منظور گسترش برنامه‌های خود و پوشش هرچه بهتر خبری و یادداشت و تولید آیتم‌های ویدئویی جدید، از افراد مستعد، دعوت به عمل می‌آورد.

 علاقه‌مندان به همکاری با شیرازه باید شرایط زیر را دارا باشند: 
  دارا بودن روحیه همکاری تیمی، کمی دقت و پشتکار و از همه مهم تر علاقه و تعهد به کار! 
متقاضیان باید در نظر داشته باشند که به عنوان خبرنگار در وب‌سایت شیراز  با حقوق کلمه‌ای مشغول به کار خواهند شد و در تولید خبر،گزارش و مقالات متنوع به این تیم کمک خواهند کرد. 

 مهم‌ترین نکته برای عضویت در شیرازه، تعهد به کار و روحیه‌ی همکاری تیمی است و همه‌ی متقاضیان به مدت یک هفته به صورت آزمایشی به فعالیت خواهند پرداخت که در این مدت همه‌ی نکات مدنظر برای تهیه و ارسال خبر در سایت به آن‌ها آموزش داده خواهد شد.
 در مورد شرایط حقوق و مزایا اجازه بدهید بر اساس توانایی شما و بعد از ملاقات حضوری صحبت خواهیم کرد.

 متقاضیان مترجمی هم پس از دارا بودن شرایط فوق باید مسلط به رصد در وب سایت های مختلف جهانی باشند. در صورتی که شرایط بالا را ضمن تمایل به همکاری دارید، می‌توانید ایمیلی به آدرس
shirazefars@gmail.com
 به همراه نام و نام خانوادگی، سن، محل زندگی و محل تحصیل،شماره تماس ثابت و شماره همراه، شماره شبکه های اجتماعی و آخرین مدرک تحصیلی و یک لیست PDF از رزومه خود برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم. 

 لازم به ذکر است که موضوع ایمیل خود را با عنوان «فراخوان عضویت در تیم خبری» ارسال کنید.

 این پایگاه خبری تحلیلی در سال 91 مجوز رسمی فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 91/31939 را دریافت کرده است.



نظرات بینندگان