کد خبر: ۱۲۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس:

گاز سی‌ان‌جی از ابتدای خرداد گران می‌شود

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس اعلام کرد که براساس تصمیمات هیت دولت از ابتدای خرداد ماه نرخ فروش گاز طبیعی فشرده 568 ریال افزایش می‌یابد.
به گزارش شیرازه،  مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: طبق تصمیمات هیئت وزیران، نرخ فروش گاز طبیعی فشرده از هر کیلوگرم شش هزار ریال به شش هزار و 568 ریال افزایش یافته و این تغییر نرخ از ابتدای روز چهارشنبه اول خرداد بر روی تمام دیسپنسرهای جایگا‌ه‌های سی‌ان‌جی اعمال خواهد شد .

  امیر بنی کریمی حمایت از صنعت سی‌ان‌جی کشور، کمک به تعویض مخازن وسایط نقلیه و اجرای الزامات ایمنی و هوشمند سازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی را از جمله اهداف این افزایش نرخ برشمرد و خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت گاز استان و سایر ارگان‌های مربوطه سعی بر آن شده تا مردم بدون هیچ گونه مشکل و بدون کوچکترین وفقه سوخت مورد نیاز خودرا دریافت کنند .

مديرعامل شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي فارس همچنین توسعه جایگاه‌های سی‌ان‌جی و جایگزینی سوخت پاک را از اولویت‌های این شرکت ذکر و اظهار کرد: در سال 97 بیش از 504 میلیون متر مکعب گاز سی‌ان‌جی در فارس مصرف شده که معادل همین میزان در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

بنی کریمی با بيان این موضوع که در حال حاضر متوسط مصرف گاز سی‌ان‌جی در کشور 21 میلیون مترمکعب است، گفت: استان فارس با مصرف روزانه یک میلیون و 400 هزار مترمکعب، حدود 7 درصد از فروش گاز سی‌ان‌جی کشور را به خود اختصاص داده است.این مهم از طریق 128 باب جایگاه سی‌ان‌جی و بیش از 640 نازل فعال در سطح استان محقق شده است.

وی همچنین افزود: در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد جایگاه‌ها و پاسخگویی شماره تلفن 09627 بطور 24 ساعته آماده دریافت انتقادات وپیشنهادات مردم از روند سوخت رسانی و ارائه خدمات در جایگاه‌های بنزین و سی‌ان‌جی است.

مديرعامل شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي فارس از مردم خواست تا هنگام ورود به جایگاه‌ها بویژه جایگاه‌های سی‌ان‌جی نسبت به رعایت مسایل ایمنی که در سطح نقاط عرضه اطلاع رسانی شده، دقت بیشتر داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان