کد خبر: ۱۲۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی:

وام‌ها ربوی شده‌اند

نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که نشاط عامل رشد و نیاز بشری است بیان کرد: ‌مدرسه باید شاد باشد و برخورد سلبی و عزل مدیر راه حل موضوع نخواهد بود.
به گزارش شیرازه، اصغر مسعودی نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه جلنی امروز مجلس گفت: ضمن تبریک به مناسبت ماه رمضان و میلاد امام حسن (ع) کریم اهل بیت (ع) گفت: آمریکا که حامی تروریسم است ما را تحریم کرده و تهدید می‌کند. ما از این تحریم‌ها و تهدیدها هراسی نداریم.

وی افزود: ما وارثان مکتب حسین (ع) تصمیم ظالمان نمی‌شویم بر چنگه‌ی گرگ بوسه نمی‌زنیم. در مقابل ظالم زانو نمی‌زنیم و در بر جام درجا نمی‌زنیم و آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانیم. بهتر است که خاطرات سرداران سرافراز دفاع مقدس و ابابیل طبس در کاخ سفید مرور شود. سران کشورهای عربی بدانند آنان که شیرشان دوشیده می‌شود گوشتشان نیز خورده می‌شود.

نماینده مردم نیریز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کلید اصلی حل مشکلات کشور مهار گرانی و تورم، توجه به محرومیت‌ها، استفاده از جوانان، اقتصاد مقاومتی، و مبارزه با فساد است. فساد اژدهای هفت سری است که اعتماد مردم را متزلزل می‌کند. تسامح در مبارزه با فساد همدستی، با فاسدان و مفسدان است.

وی افزود: آقای رئیس جمهور به داد فقرا برسید که زبان شکایت ندارند. فقر بدترین دشمن قانون و نزدیک به کفر است. اگر مردم احساس کنند حکومت با آنها ظلم می‌کند به فکر جبران خواهند افتاد و بسیاری از ناهنجاری‌ها با رفتار دولت‌ها مرتبط است. ما امروز نیازمند اخلاق، همدلی و اتحاد هستیم. باید مراقب باشیم که ریا و رشوه ریشه انقلاب را دچار مشکل نکند.

نماینده مردم نیریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوعات حوزه‌ی انتخابیه خود گفت: آقای وزیر نیرو اگر حقابه‌ی تالاب‌ها تأمین نشود طوفان ریزگردها انتقام خواهند گرفت. آب را رها کنید تا بختگان جان بگیرد. آقای وزیر اقتصاد پول ملی ارزش خود را از دست داده و وام‌ها ربوی شدند. آقای وزیر نفت نوسانات ارز، گازرسانی به روستاهای حوزه‌ی انتخابیه را تحت شعاع قرار ندهد.

وی اضافه کرد: آقای وزیر آموزش و پرورش، نشاط نیاز بشری عامل رشد، و هماهنگ با فطرت است. بر اساس سند تحول بنیادین به نشاط و پویایی توجه کنید. برخورد سلبی و عزل مدیر راه حل مساله نیست. مدیر و معلم و مدرسه و خانه شاد نباشد کودک نشاط ندارد و دلها خسته خواهد شد. امام رضا (ع) اوقات زندگی را به چهار دسته تقسیم می‌کند، عبادت، معیشت، معاشرت و مسرت. آقای وزیر به رتبه بندی معلمان توجه کنید و مطالبات آنها را پرداخت کنید. باید بر تخصیص ارز به موضوع کاغذ و توزیع کاغذ توجه شود. آقای رئیس صدا و سیما از هویت ملی و حرمت افراد و ارقام حفاظت کند.
ایسنا
انتهای پیام

نظرات بینندگان