کد خبر: ۱۲۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
به مناسبت شهادت امام علی(ع)؛

درمانگاه امام رضا(ع) و شهید مطهری در روز ششم خرداد تعطیل است

رییس مجتمع درمانی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) و شهید مطهری با بیان اینکه نوبت های برخی از پزشکان در سال های گذشته و ماه های قبل در روز ششم خرداد به بیماران اعلام شده است، گفت: تمامی کلینیک های دو درمانگاه امام رضا(ع) و شهید مطهری در این روز تعطیل است.
به گزارش شیرازه، رییس مجتمع درمانی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) و شهید مطهری گفت: بنابر اعلام دفتر پرستاری کلینیک های ویژه امام رضا(ع) و شهید مطهری؛ طبق اعلام رسمی در روز دوشنبه ششم خرداد مصادف با سالروز شهادت حضرت مولی الموحدین علی بن ابی طالب (ع)، تمامی کلینیک های درمانگاه امام رضا(ع) و شهید مطهری تعطیل است و نوبت بیماران به روزهای بعد از تعطیلی اعلام می شود.

او ادامه داد: لیست اسامی پزشکانی که در خرداد ماه در کلینیک حضور دارند به نشانی سایت های emamreza.sums.ir و motahari.sums.ac.ir قابل مشاهده است و بیماران می توانند با مراجعه به این سایت نوبت خود را رزرو کنند.

رییس مجتمع درمانی تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) و شهید مطهری با بیان اینکه خبر تعطیلی روز ششم خرداد به بیماران با ارسال پیامک اطلاع رسانی شده است، تاکید کرد: بیمارانی که به هر دلیل از سوی این درمانگاه پیامک دریافت نکرده اند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در روزهای قبل از این تاریخ به منشی پزشک خود مراجعه و نوبت پزشک را دریافت کنند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان