کد خبر: ۱۲۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸

شهرداری شیراز به خانواده های خسارت دیده سعدی آینه و قرآن اهدا کرد

با توجه به پایان بهسازی و نوسازی تعداد زیادی از واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل شیراز، توسط شهرداری شیراز آینه و قرآن به این خانوارها در محله سعدی تحویل شد تا چراغ راه و نور زندگی آن عزیزان باشد.
به گزارش شیرازه، ششم فروردین ۹۸ سیل به کاشانه‌ی تعداد زیادی از خانوارهای محله محروم سعدی زد، همان محله‌ای که برآفتابش آن روز کورسویی از نور و امید نداشت.

وسایل خانوارهای زیادی زیر حجم انبوه گل و لای، دیگر قابل استفاده نبود و غبار غم را بر چهره مردم نشاند.

تا اینکه سیل مهربانی مردم این غبار اندوه را زدود و دست‌های مهربان شهروندان شیراز به کمک آنها شتافت.

گروه‌های مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد، جبهه‌های مردمی، کانون‌های فرهنگی و غیره به یاری سیل‌زدگان محله سعدی آمدند و از تهیه و تامین اقلام معیشتی گرفته تا بازسازی، نوسازی، بهسازی و تجهیز منازل خسارت دیده از سیل را عهده‌دار شدند تا مدیران و مسئولان دولتی بتوانند هرچه سریعتر تدابیر لازم برای بازگشت زندگی به این محله بیاندیشند.

اکنون پس از گذشت کمتر از دو ماه مراسم پایان بهسازی، بازسازی، نوسازی و تجهیز تعداد ۲۰۷ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل شیراز در محله سعدی همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت (ع)، حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار و به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، این واحدهای مسکونی همراه با اهدای آئینه و قرآن و شیرینی به خانوارها تحویل شد.

شهرداری شیراز به خانواده های خسارت دیده سعدی آینه و قرآن اهدا کرد

شهرداری شیراز به خانواده های خسارت دیده سعدی آینه و قرآن اهدا کرد
انتهای پیام/
نظرات بینندگان