کد خبر: ۱۲۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
فرمانده سپاه فجر استان فارس خبر داد:

پنج هزار بسته غذایی و معیشتی در میان اقشار محروم استان فارس توزیع می‌شود

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان پنج هزار بسته غذایی و معیشتی در بین خانواده‌ها و اقشار محروم استان فارس توزیع می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس سردار سید هاشم غیاثی با بیان اینکه سپاه فجر همزمان با ماه مبارک رمضان برگزاری برنامه‌های اخلاقی، عقیدتی و و محافل قرآنی را در دستور کار قرار داده است، اظهار داشت: در همین راستا 3 محفل بزرگ قرآنی سپاه استان فارس در حرم‌های مطهر حضرت احمد بن موسی (ع)، حضرت سید علاالدین الحسین (ع) و حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) برگزار می شوند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های حفظ و تفسیر قرآن برای کارکنان سپاه استان فارس همزمان با ماه مبارک رمضان، گفت: در سایر شهرستان‌های استان فارس نیز محافل قرآنی با حضور پاسدران انقلاب اسلامی بر اساس یک برنامه منظم در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شوند.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه اُنس با قرآن، تدبر و درک معانی آیات این کتاب الهی یکی از ضروریات نیروهای مسلح جمهموری اسلامی است، گفت: یکی از اهداف اصلی برگزاری برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان «ترویج فرهنگ قرآنی و سَبکِ زندگی اسلامی» در جامعه به ویژه در بین اعضا و خانواده‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه گسترش فضای قرآنی در مجموعه‌های نظامی و دفاعی همواره مورد توجه فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: اُنس با قرآن و تعمیق ارتباط معنوی با خداوند متعال قدرت ایمان و استقامت را در نیروهای نظامی تقویت می‌کند و این یکی از وجوه برتری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نیروهای نظامی جهان است.

سردار غیاثی با بیان اینکه ماه رمضان ماه خودسازی معنوی و رسیدگی به اقشار محروم جامعه است، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان پنج هزار بسته غذایی و معیشتی با همکاری سپاه فجر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان فارس در بین خانواده‌ها و اقشار محروم استان فارس توزیع می شود.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان