کد خبر: ۱۲۹۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۱ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰

نامه سرگشاده 5 بسیج دانشجویی به احمدی نژاد درخصوص استاندار فارس

شیرازه: چندی پیش 5 بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز طی نامه ای سرگشاده به محمود احمدی نژاد از او خواستند تا استانداری را برای این استان برگزیند که دارای برخی شرایط خاص باشد. ای شرایط البته خارج از ویژگی های مدیر تراز انقلاب اسلامی نیست. در این میان می توان از این ویژگی ها به عنوان اولویت های کاری نیز یاد کرد.

شیرازه - با تعیین استاندار جدید استان فارس، به نظر می رسد ضمن نظارت بر کار مجموعه استانداری باید فضای خدمتگزاری در استان بیش از پیش فراهم شود. در این زمینه رسانه های استانی نیز باید در دو حوزه مطالبه گری و نظارت و هم چنین اطلاع رسانی درست خدمات صورت گرفته توسط مسئولین استانی فعال شوند.

چندی پیش 5 بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز طی نامه ای سرگشاده به محمود احمدی نژاد از او خواستند تا استانداری را برای این استان برگزیند که دارای برخی شرایط خاص باشد. ای شرایط البته خارج از ویژگی های مدیر تراز انقلاب اسلامی نیست. در این میان می توان از این ویژگی ها به عنوان اولویت های کاری نیز یاد کرد. بدین منظور شیرازه پس از 2 ماه از انتشار چنین نامه ای به باز نشر آن می پردازد. امید است که فضای کار و تلاش بدون حاشیه در استان حاکم شود.


رياست محترم جمهور؛ جناب آقاي دكتر محمود احمدي‌نژاد

سلام عليكم

استان شهيد پرور فارس كه بيش از 14600 شهيد را در راه تحقق آرمان‌هاي انقلاب اسلامي تقديم كرده است، اين روزها كه نه، ساليان سال است كه در پي سوء مديريت‌هاي باندي و سياسي، دچار برخي مفاسد شده است.

مفاسدي كه بيانش عرق شرم بر پيشاني مردم انقلابي سومين حرمين اهل بيت عليهم السلام مي‌نشاند. مردمي كه با چشماني حيرت زده به برخي مديران استاني مي‌نگرند كه چگونه فرهنگ و خاك اين استان را به باد مي‌دهند. خاك از پي زمين‌خواري برخي آقايان، بستري شده است براي قدرت يابي سياسي. و فرهنگي كه بايد شايسته سومين حرم اهل بيت عليهم السلام باشد، بر اثر درك غلط آقايان از فرهنگ و سرمايه گذاري صحيح، در زير فنداسيون مجتمع‌هاي تجاري كه جز ترويج مصرف‌گرايي و سرمايه بري، حاصلي ندارند، در حال تبديل شدن به ضد فرهنگي است كه هر روز بيشتر از ديروز خود را در شهر، نمايان مي‌سازد.

جناب دكتر احمدي نژاد
اين نامه سرگشاده را رنجنامه‌اي بدانيد از سوي فرزندان معنوي حضرت روح‌الله كه كمال شأن را در تبعيت محض از امام خامنه‌اي مي‌دانند. البته رنجنامه‌اي كه در بطن خود كينه‌اي مقدس از اهالي ناكجا آباد زر و زور و تزوير را نگه داشته است. رنجنامه‌اي كه فقط رنجنامه نيست؛ مطالبه‌اي است در مسير تحقق عدالت علوي جهت زمينه‌سازي حكومت مهدوي در زير سايه ولايت مطلقه فقيه. اين مطالبات را خوب بخوانيد كه ديگر زمان آزمون و خطا و فرستادن استانداري كه جهت كسب قدرت، تغيير ايدئولوژي مي‌دهد به پايان رسيده است. مردم فارس، تشنه خدمت بي‌ريا و مبارزه بي‌امان با مفاسد اقتصادي و زمين‌خواري و نگاه فرهنگي اسلام محور به دور از هرگونه ناخالصي ليبرالي هستند.
و اما ويژگي‌هاي كاركردي استاندار مطلوب براي اين استان كه انتظار مي‌رود جنابعالي در گزينش شخص مد نظر، اين خصوصيات خاص را مورد توجه قرار دهيد:

1. درك بار معنايي "سومين حرم اهل بيت عليهم السلام " و تلاش در مسير ايجاد بسترهاي فرهنگي لازم جهت رشد فرهنگي اسلام محور اين استان. در اين زمينه مبارزه با تزهاي "عمراني - ضد فرهنگي " مطرح در استان از جمله گسترش مجتمع‌هاي تجاري قارچ‌گونه، تخصيص حدود 85% اعتبارات به بالاشهر تحت عنوان "هدف 90 " كه مصوب شوراي اسلامي شهر شيراز است، تجاري‌سازي بين‌الحرمين در شيراز، زمين خواري‌هاي به بهانه فرهنگ! و ... بايد از ويژگي‌هاي غالب استاندار بعدي اين استان باشد.

2. قرار دادن مستضعفين و پابرهنگان كه به بيان حضرت روح الله(ره) صاحبان اصلي انقلابند، در محور همه برنامه‌ريزي‌ها چرا كه بيشترين گروهي كه از زمين‌خواري متضرر شدند، همين مردم پا به كار انقلاب بوده‌اند.

3. احترام به علماي در خط اسلام ناب محمدي (ص) و به طور خاص، حضرت آيت الله ايماني، نماينده محترم ولي فقيه در استان، نه به صورت نمايشي و تصنعي بلكه احترام و توجه به آنان به عنوان وزنه‌هاي علمي و فرهنگي استان كه همواره مدافع حقوق پايمال شده‌ي مستضعفين بوده‌اند. بي شك در مسائل استان، محور وحدت، نماينده محترم ولي فقيه در استان مي‌باشند و فصل الخطاب بودن ايشان در مسائل بايد براي همگان داراي اهميت باشد.

4. استفاده از نيروهاي خدوم بومي كه جز به اعتلاي فرهنگي و عمراني استان فارس، به هيچ منفعت حزبي و باندي نيانديشند. وحدت امت حزب الله در اين استان، بي‌شك بسته به نيات پاك و عمل كارآمد مسئولين خواهد بود.

5. اهتمام جدي در مبارزه با مفاسد اقتصادي و زمين‌خواري‌هاي گسترده نه به صورت شعاري و گزينشي - هم چون استاندار سابق و معاون فعلي شما در سازمان ميراث فرهنگي! - بلكه مبارزه‌اي كه دزدان زالوصفت استان را كه سال‌هاست زمين را چون خون مردم مي‌مكند، مورد هجمه عادلانه قرار دهد. و در اين مسير، به هويت سياسي چپ و راست دزدان گرگ صفت، بها ندهد چرا كه در قاموس عدل علوي، دزد، دزد است چه چپ باشد، چه راست كه همه را بايد با شمشير بران عدالت، از دست‌اندازي به بيت‌المال مسلمين راند و به محكمه نشاند، البته متناسب با جرم.

6. استان فارس به دليل ورود قدرت طلبانه(!) استاندار سابق به عرصه سياست، به لحاظ جذب بودجه‌هاي مصوب، يكي از ضعيف‌ترين استان‌هاي كشور است و اين مسأله بارها و بارها، از سوي نماينده محترم ولي‌فقيه در استان فارس، گوشزد شد اما ظاهراً فالوده خوري‌هاي سياسي استاندار! مانع شنيدن اين تذكرات شده بود. استاندار آينده بايد به اين مسئله نگاه ويژه‌اي داشته باشد چرا كه در صورت عدم جذب بودجه‌هاي مصوب، برخي تبعات، بي‌شك دامن اين استان استراتژيك را خواهد گرفت. اجرايي‌سازي شايسته و متناسب با زمانِ مصوبات سفر رهبري و رياست جمهوري به استان فارس نيز نبايد مورد غفلت واقع گردد.

7. تلاش در مسير ايجاد بسترهاي متناسب با فرهنگ اسلامي-ايراني جهت جذب سرمايه‌گذاران بي‌حاشيه و سالم اقتصادي. اين نكته بدان جهت كليدي است كه سابقه ي سرمايه‌گذاري مفسدين اقتصادي هنوز در اذهان عمومي اين استان باقي مانده است.

رئيس جمهور محترم ايران اسلامي
آن چه آمد، برخي ويژگي‌هاي استاندار آينده را طلب نمود و البته اولويت‌هاي كاري اين استان را نيز بيان كرد. اميد است كه با انتخاب فردي شايسته و در خط اسلام ناب محمدي(ص)، موجب از ميان رفتن موانع پيشرفت متناسب با الگوي اسلامي-ايراني مد نظر امام خامنه اي(مد ظله العالي) در اين استان باشيد. استاني كه رهبر معظم انقلاب در وصف آن بيان داشته اند "استان فارس حقاً و انصافاً يك قله است "
مطالبه‌گري ما دانشجويان همواره ادامه خواهد داشت و استاندار بعدي مطمئناً در زير ذره‌بين دانشجويان خواهد بود. حمايت و دعاي خيرمان نيز از سربازان مطيع ولايت مطلقه فقيه، لحظه‌اي قطع نخواهد شد.

والسلام علي من اتبع الهدي

 

بسيج دانشجويي دانشگاه شيراز

بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي شيراز

بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي شيراز

بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور شيراز

بسيج دانشجويي دانشگاه باهنر شيراز

1390/02/31

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
0
باتشکر از احاس مسولیت شماfjj
smm
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
0
نظر ما که براتون مضر بود