کد خبر: ۱۲۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸

پرداخت ۷۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی

۷۴ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان فارس پرداخت شده است.
به گزارش شیرازه، ۷۴ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان فارس پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: این تسهیلات برای هزار و ۵۱۶ طرح بر اساس آئین نامه و رسته‌های مندرج در سامانه کارا در استان فارس پرداخت شده است.

سهراب مختاری افزود: با راه اندازی این طرح‌ها در بخش‌های در بخش‌های خدمات، صنعت، کشاورزی برای بیش از یک هزار و ۵۴۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه اعتبار این طرح‌ها از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری مربوط به دستگا ه‌های حمایتی تامین شده است، اظهارداشت: طرح‌های متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir و تایید دستگاه اجرایی استان به کارگروه حمایتی کشور ارسال شده و پس از تایید به بانک‌های عامل معرفی می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس ادامه داد: داده‌های مربوط به جداول پرداخت تسهیلات از محل قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به صورت ماهانه به روز رسانی می‌شود.

مختاری افزود: علاقه‌مندان برای مشاهده اسامی دریافت کنندگان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی و عشایری می‌توانند به وب سایت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس به نشانی https://fars.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

وی گفت: سامانه تسهیلات اشتغال (کارا) به نشانی https://kara.mcls.gov.ir برای پرداخت تسهیلات در قالب دو گروه «تسهیلات اشتغال فراگیر» و «تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری» طراحی شده است.
خبرگزاری صدا و سیما
انتهای پیام/
نظرات بینندگان