کد خبر: ۱۳۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز:

بسیجی بودن به کارت نیست هرکس در دایره نظام باشد بسیجی است/شهر صدرا با بیشترین گستره جمعیتی در کشور با مشکلات زیر ساختی مواجهه است

شهردار و رئیس شورای اسلامی صدرا با سرهنگ بنایی فرمانده جدید سپاه محمد رسول الله شیراز دیدار کردند.
 به گزارش شیرازه، به نقل از روابط عمومی این ناحیه، در این دیدار سرهنگ بنایی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در سخنانی اظهارداشت: جمعیت بیش از 150هزار نفری  شهر صدرا با  نداشتن سازمان ها و ارگان های مستقل سبب برخی مشکلات شده است وآن دسته از موضوعات که به بسیج و سپاه مرتبط می باشد در کنار مجموعه شهرداری و شورای شهر صدرا هستیم.

سرهنگ بنایی با بیان این که  هدف تعامل و گره گشای مشکلات مردم است، بسیجی بودن به کارت نیست هرکس در دایره نظام باشد بسیجی است،گفت: مجموعه شهرداری با مسائل شهری ساخت و ساز و اقدامات فرهنگی سر و کار دارد و برخی مشکلات به زیر ساخت در این حوزه ها است به عنوان نمونه بولوار مدرس با وجود اینکه سالهای طولانی ساخته شده ولی جوابگو است ولی در برخی شهرک جدید در بحث تعریض و ساخت و ساز رعایت نشده است.

وی با اشاره به اینکه ما در سپاه و بسیج صرفاً بدنبال برنامه های ابلاغی و دستور العمل نیستیم هر جا که بتوانیم نقطه اتصال با امام جمعه صدرا و مسئولین باشیم کمک می کنیم، گفت: باید روح مطالبه گری را افزایش دهیم هر جا که مشکل مردم به دست فلان مدیر کل برطرف می شود از این حیثت در کنار همه مجموعه ها در شهر صدرا هستیم.

وی ادامه داد: شهر صدرا با بیشترین گستره جمعیتی در کشور  با مشکلات زیر ساختی مواجهه است و در موضوع زیر ساخت تشکیلات بسیج بدنبال این هستیم که  یک حوزه بسیج دیگر در فاز 2 صدرا ایجاد کنیم که  شهرداری در بحث تامین زمین حوزه بسیج  کمک خوبی  می تواند داشته باشد تا در موضوعات مختلف بویژه تامین امنیت این شهر، بسیج با حضوری پررنگ تر این مقوله مهم را دنبال کند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شمال غرب شیراز گفت: امروز هر مسئول در هر جایگاه ، لباس و سازمان هر خطایی داشته باشد مردم آن را با اصل نظام جمهوری اسلامی ربط می دهند چون که ما را مدعی دین مداری می دانند مسئولیت ما سنگین است و قطعا عملکرد ما زیر ذره بین مردم است ودر محضر خدا باید پاسخگو باشیم.

در پایان شهردار و رئیس شورای اسلامی صدرا با اهدای لوح، از انتصاب سرهنگ بنایی فرمانده جدید سپاه محمد رسول الله شیراز تبریک گفتند.
بسیجی بودن به کارت نیست هرکس در دایره نظام باشد بسیجی است


نظرات بینندگان