کد خبر: ۱۳۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
فرماندار شیراز هشدار داد؛

با تبلیغات زود هنگام نامزدهای انتخابات 98 برخورد جدی خواهد شد

فرماندار شیراز انتخابات اسفندماه 98 را بسیار باهمیت دانست و ضمن اعلام آمادگی برگزاری انتخابات در موعد مقرر به کاندیداهای احتمالی این دوره از انتخابات هشدار داد که با هرگونه تخلف از جمله تبلیغات زودهنگام برخورد قانونی می شود و هم اکنون نیز هرگونه فعالیتی از سوی آنان رصد می گردد.
به گزارش شیرازه، محمدرضا امیری فرماندار شیراز در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در مجتمع احسان برگزار گردید، با اشاره به جنگ نابرابر اقتصادی دشمنان، علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن هیچ گاه بیکار نبوده و به انواع حربه ها درمقابل ایران اسلامی متوسل شده است؛ اما به لطف خدا و همت و ایستادگی مردم، تنها رو سیاهی برای دشمن مانده است و اینبار نیز دشمن در جنگ اقتصادی طعم شکست را مجددا خواهد چشید.

محمدرضا امیری در ادامه با بیان اینکه با مقاومت، ایستادگی و غیرتمندی ملت عزیز و همیشه در صحنه و در سایه رهنمون های رهبر معظم انقلاب تا امروز از تمام این گردنه ها و پیچ های خطرناک به سلامت عبور کرده ایم، افزود: حضور نظامی آمریکا در منطقه تنها یک مانور و جنگ روانی است. قطعا در جنگ اقتصادی و خط و نشان های نظامی دشمن، باردیگر همچون دوران 8 سال دفاع مقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر با همت همه مدیران و بخش های دولتی و ایستادگی مردم عزیز پیروز خواهیم شد، چرا که رمز پیروزی و ماندگاری ما افتخار به گذشته و امید به آینده است.

رئیس شورای اداری شهرستان شیراز در ادامه سخنان خود اشاره ای نیز به راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان داشت و ضمن تاکید بر حضور تمامی مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در کنار مردم عزیز در این راهپیمایی عظیم و باشکوه ، تصریح کرد: حضور در راهپیمایی وظیفه همه مسلمانان است و امسال نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس مردم ما حماسه می آفرینند و همگان اعتقاد داریم که روز قدس، روز ترویج فرهنگ مبارزه با ظلم، افشای توطئه های جهان استکبار و تبیین خطر بالفعل و بالقوه اسرائیل است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز در ادامه سخنان خود اشاره ای نیز به انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی داشت و خاطر نشان کرد: در اسفندماه امسال یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان برگزار می شود؛ از همه کسانی که به ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سیاسی کمک می کنند استقبال می کنیم، هر چند که برگزار کنندگان انتخابات خود مردم هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با بیان اینکه فعالیت های نامزدهای احتمالی انتخابات پیش رو توسط این فرمانداری رصد می گردد، ابراز داشت: علاوه بر اینکه دستگاه های دولتی می بایست مراقبت کنند از بودجه و اموال دستگاه خود برای گروه سیاسی و افراد خاص استفاده نشود، نامزدهای انتخاباتی نیز می بایست قانون مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند. انتظار داریم عزیزانی که قصد حضور در انتخابات را دارند در چارچوب قانون حرکت کنند. ستاد انتخابات به جد هر گونه فعالیت نامزدهای احتمالی، از جمله تبلیغات زودهنگام را رصد کرده و تخلفات گزارش شده از طریق قانونی و قضایی پیگیری خواهد شد.

امیری در ادامه با اشاره به ضرورت برنامه محوری و فعالیت مستقل ادارات شهرستان شیراز افزود: با بررسی عملکرد مدیریتی برخی دستگاه ها متاسفانه استقلالی در عملکرد، شکل و ماهیت این نهادها دیده نمی شود. این درحالی است که فعالیت مستقل ادارات شهرستان امری ضروری بوده و می بایست مسایل مرتبط در شهرستان را خودشان پیگیری کنند. در این راستا فرمانداری بنابر ضرورت، در ارتباط با عدم استقلال لازم دستگاه های شهرستان با جدیت ورود پیدا خواهد کرد. این درحالی است که عملکرد برنامه محور و مستقل در راستای انجام وظایف محوله و جلب رضایت حداکثری مردمی تعدادی از دستگاه های اجرایی و خدمات رسان این شهرستان قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان شیراز با بیان اینکه بعضی ادارات مانند صنعت، معدن و تجارت در شیراز وجود نداشته و این مساله باعث شده مشکلاتی در این حوزه ایجاد و استقلال شیراز در این بخش حفظ نشود، افزود: با وجود اینکه دولت و دستگاه های اجرایی تلاش زیادی در استان فارس انجام داده اند اما اگر قیاسی انجام شود مشاهده می شود که شهرستان شیراز و به طور خاص کلانشهر شیراز در بعضی از شاخص ها از برخی شهرستان های دیگر استان عقب‌تر بوده و این موضوع می بایست آسیب شناسی شده و در جهت ارتقاء شاخص های موجود با تعاملات بین دستگاهی و با تمام توان و در چارچوب قانون تلاش کرد.
انتهای پیام/


نظرات بینندگان