کد خبر: ۱۳۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۸

اراضی کازرون و مرودشت در آتش سوخت

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: آتش به جان ۱۲۰ هکتار از اراضی شهرستان‌های کازرون و مرودشت افتاد.

به گزارش شیرازه، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران انتظامی بخش کامفیروز جنوبی شهرستان مرودشت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع طبیعی اطراف کوه مقیم آباد مطلع شدند.

اسماعیل زراعتیان ادامه داد: بلافاصله ماموران در محل حاضر و مشاهده کردند این مراتع بنا به عللی نامعلوم طعمه حریق شده و در حال سوختن است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار کرد: با تلاش عوامل انتظامی، اداره منابع طبیعی، آتش نشانی، بسیج و اهالی محل پس از ساعت‌ها تلاش حریق مهار شد.

زراعتیان تصریح کرد: بر اساس اعلام کارشناسان مربوطه در این آتش سوزی، 20 هکتار از منابع و مراتع طبیعی از بین رفته و سوخته است.

فرمانده انتظامی کازرون هم گفت: مأموران انتظامی این شهرستان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از آتش سوزی اراضی کشاورزی واقع در روستای"آبگینه" مطلع شدند.

محمد عبادی‌نژاد تصریح کرد: ماموران انتظامی پاسگاه "پل آبگینه" به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مذکور اعزام و در بررسی‌های اولیه مطلع شدند این مراتع بنا به عللی نامعلوم طعمه حریق شده و در حال سوختن است.

وی با بیان اینکه با تلاش کلیه نیرو‌های امدادی آتش سوزی مهار گردید، خاطر نشان کرد: براساس اعلام کارشناسان حدود 100 هکتار از اراضی گندم و جو به ارزش 10 میلیارد ریال در این آتش سوزی طعمه حریق شده است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان