کد خبر: ۱۳۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸

پوشش و انعکاس راهپیمایی روز قدس توسط صدا و سیما

همه امکانات و نیروهای صدا و سیمای فارس با آمادگی کامل به استقبال روز قدس می روند و همراه و همگام با مردم انقلابی حضور شایسته فرهیختگان فارس را انعکاس می دهند.
به گزارش شیرازه، پانزده مستند، 20 تیزر و وله، 33 میان برنامه، سرود و کلیپ، پوشش راهپیمایی روز قدس با پانزده دوربین از شیراز و بیش از 20 شهرستان استان فارس، همچنین برنامه های کاشانه مهر، مهروماه و سحر تا ملکوت از 7 خرداد و ارتباط با شبکه های سراسری از ساعت 10:30 صبح جمعه دهم خرداد ماه در دستور کار سیمای فارس به مناسبت روز قدس است.

این ویژه برنامه روز قدس جمعه 10 خردادماه از ساعت 9:30 تا 12:30 از رادیو فارس پخش می شود.

ارتباط با گزارشگران مستقر در راهپیمایی شیراز، ارتباط با گزارشگران شهرستانها، ارتباط با مسئولان تبلیغات اسلامی و اعلام مسیر های راهپیمایی، آنونس کلام رهبری و امام ( ره)، سرود و ترانه های حماسی، تلفن و پیام های مردمی از بخش های متنوع ویژه برنامه روز قدس است که به تهیه کنندگی حمید رضا پور علی محمد، گویندگی ورهرام قطب جهرمی، مریم طالبی و گزارشگری احسان کیانی، طیبه زارع و کاوه جهان پناه از صدای مرکز فارس پخش می شود.

55 تیم خبری و 187 نفر درقالب 42 تیم از سیما و 49 نفر در قالب 6 تیم از رادیو فارس این مراسم را پوشش می دهند.

تولید پادکست با موضوع :قدس آرمان امت، میراث امام و بازنشر تولیدات دیگر حوزه های پیام در فضای مجازی،تولید پوستر با موضوع مقابله با معامله قرن، تولید اینفوگرافی از مسیر راهپیمایی در شیراز، از اقدامات فضای مجازی مرکز فارس در روز قدس است.

ویژه برنامه های صدا وسیمای فارس به مناسبت 14 و 15 خرداد

ویژه برنامه 14 خرداد سالروز رحلت امام به نام " امام دلها" با موضوع بررسی سیره امام خمینی(ره) و بخش های کارشناسی، گزارش مردمی، تلفن ،پیامک ، ارتباط تلفنی با خمین اراک، ترانه و سرود، معرفی کتاب و..  و ویژه برنامه 15 خرداد با عنوان "قیام ماندگار" با موضوع بررسی 15 خردادماه 42 و بررسی تاثیر این قیام بر انقلاب 57 با بخش های کارشناسی، مصاحبه، گفتگوی مردمی به تهیه کنندگی محبوبه ابراهیم زاده و گویندگی عبدالرسول لرنژاد، گزارشگری احسان کیانی و نویسندگی هاجر کوشکی از برنامه های رادیو فارس در این ایام می باشد. 

دو ویژه برنامه 50 دقیقه ای با نام "در سوگ عشق" برای روزهای 14 و 15 خردادماه و همچنین پوشش مراسم شب چهاردهم و پانزدهم خرداد در اقصی نقاط استان و شهر شیراز، پخش 10 کلیپ ویژه این ایام و 15 میان برنامه و بیش از 20 قطعه از فرمایشات حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب از برنامه های سیمای فارس است.

برنامه های عید فطر از صدا و سیمای فارس
ویژه برنامه عید فطر با نام "نارنجستان" با بخش های نمایش ، گزارش مردمی، تلفن و پیامک، ترانه و سرود، ارتباط تلفنی به تهیه کنندگی خدایار رنجبر، گویندگی بهنام ثمرده، فرانک قائدشرف،گزارشگری مجتبی فرخنده و نویسندگی مریم پور ورهرام از ساعت 9 تا 11 از رادیو فارس پخش می شود.

سیمای فارس در برنامه خوشا شیراز به مدت 150 دقیقه، پخش نماز زنده عید فطر، ویژه برنامه های کاشانه مهر، صبح پارسی، فارسی شو هرکدام به مدت 90 دقیقه با بخش های متنوع و رویکرد عیدانه به عید فطر می پردازد.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان