کد خبر: ۱۳۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
در گفتگوی شیرازه با نزدیکان امام جمعه شهید کازرون مطرح شد؛

اورژانس 15 دقیقه بعد به محل حادثه رسید/ تایید وابستگی قاتل امام جمعه کازرون به انجمن حجتیه

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون گفت: این فرد بارها به صورت چهره به چهره بر علیه روحانیت تبلیغ کرده بود.

به گزارش شیرازه، علی اصغر دریاب، مسئول امور مالی دفتر امام جمعه شهید کازرون در گفتگو با شیرازه گفت: قاتل روبروی حوزه علمیه کازرون آتلیه داشت و هر روز رفت و آمد حجت الاسلام خرسند را میدید و مدتها بود در رفت و آمدها بسیار بد و بیراه به حاج آقا و کلا روحانیت میگفت که چندین مرتبه به او تذکر دادیم اما فایده ای نداشت. 
دریاب با بیان اینکه قاتل درحال بازجویی است گفت: ضارب به بهانه عکس سلفی با حجت الاسلام خرسند در سحرگاه شب بیست و سوم رمضان به وی نزدیک شده و سپس با ضربه عمیق چاقویی که به همراه داشته به قلب امام جمعه می زند که همسر و راننده امام جمعه تا برمیگردند، میبینند که حاج آقا به زمین افتادند و ضارب سپس با ضربه ای دیگر به پای امام جمعه، متواری می شود. 
این مقام مسئول در ادامه می افزاید: همسر و راننده امام جمعه بلافاصله با اورژانس و 110 تماس میگیرند که پس از حدود یک ربع به محل می رسند و حجت الاسلام خرسند پس از حدود بیست دقیقه به بیمارستان منتقل می شوند که به علت شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد، در بدو.ورود به بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کرده و به شهادت می رسند.

همچنین حجت الاسلام محمدی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون با اعلام وابستگی قاتل امام جمعه کازرون به انجمن حجتیه و فرقه های ضاله اینچنینی گفت: این فرد بارها به صورت چهره به چهره بر علیه روحانیت تبلیغ کرده بود.


نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان