کد خبر: ۱۳۰۱۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸

رزمایش دانشجویی « میقات 9» در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شود

به همت قرارگاه دانشجویی میقات و با همکاری سازمان بسیج دانشجویی رزمایش دانشجویی « میقات 9» تابستان 98 در تهران برگزار می‌شود.
 
به گزارش شیرازه، به همت قرارگاه دانشجویی میقات جوانان انقلاب اسلامی و با همکاری سازمان بسیج دانشجویی کشور  رزمایش دانشجویی « میقات 9» تابستان 98  31 تیر الی 11 مرداد ماه سال جاری به مدت 12 روز در دانشگاه افسری امام حسین(ع) تهران برگزار می‌شود. 

حدائق مسئول روابط عمومی موسسه فرهنگی میقات جوانان انقلاب اسلامی در این رابطه گفت: امسال برای نهمین سال پیاپی رزمایش بزرگ کشوریِ علمی، فرهنگی، نظامیِ میقات در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر آرایش جنگی نسبت به هجمه تمام قد دشمن خاصه در میدان جنگ نرم و به طبع آن به میدان آمدن محسوس افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با جنگ نرم که همان نخبگان فکری جامعه اند، توسط قرارگاه دانشجویی میقات برگزار خواهد شد.

 وی افزود: این رزمایش که اولین دوره رفتارسازی کشوری در بعد فردی و تشکیلاتی است، به توفیق الهی امسال نیز مانند سال های گذشته با عنایت به ساعت ها  مطالعه و کار کارشناسیِ واحدهای  پژوهش و آموزش موسسه میقات، با بهره گیری از اساتید مطرح کشوری در قالب چهار محور کلی با عناوین " انقلاب اسلامی" ، " دشمنان انقلاب " ، " مدیریت و تشکیلات انقلاب "  و " مهارت های رفتاریِ فردی و تشکیلاتی "  با موضوع ارتقای توانمندی افسران جنگ نرم ویژه فعالین تشکل های دانشجویی  به ویژه فرماندهان و اعضای مرکزی شورای بسیج دانشجویی اجرا میگردد.

وی خاطرنشان کرد: نکته ای که در برگزاری این دوره بسیار حائر اهمیت است،  آنست که این رزمایش در سال اول با 80 نفر برگزار شد و به دلیل مشاهده آثار و بازخوردهای کلان و مثبت این دوره در زمینه توانمدسازی عناصر فرهنگی و همچنین درخواست های مکرر دانشگاه و تشکل های دانشجویی کشور؛ موسسه بطور سالیانه مجبور به افزایش ظرفیت شرکت کنندگان  این دوره گشته به نحوی که امسال پذیرای 400 نفر از فعالین فرهنگی دانشجویی کشور است.

وی تاکید کرد: این در حالیست که آمار ثبت نام کنندگان چندین برابر پذیرفته شدگان می باشد. وی افزود: این رزمایش در بین آحاد دانشجویان کشور به دوره رفتارسازی کشوری مشهور شده چراکه در این دوره جهت گیری محتوایی و فضای رفتاری به این سمت است که در بستر " جنگ اراده ها"  باید سه کلید واژه و پارامترِ  " نمی شود" ، " نمی توانیم " و " نمی گذارند "  در ادبیات فکری و اجرایی افسران جنگ نرم به کلی حذف شود تا به نصرت الهی در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی و هم راستا با گام دوم انقلاب،  تمامی بن بست های موجود از میان برداشته شود.

وی در پایان گفت: با توجه به شروع شدن روند ثبت نام این رزمایش کشوری، فعالین کلیه تشکل های دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت www.miqat.ir  نسبت به ثبت نام جهت ورود به روند گزینش و شرکت در این دوره اقدام نمایند. لازم به ذکر است تاریخ اتمام ثبت نام 13 خرداد ماه بوده و با توجه به حجم بالای متقاضیان، تاریخ فوق به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

ثبت نام اولیه:
 با ارسال «نام+استان+دانشگاه» به سامانه3000321818 

اطلاعات بیشتر در MIQAT.IR

رزمایش دانشجویی « میقات 9» در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شود




نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
reza
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
0
چطور میشه از سهمیه آستان ها مطلع شد؟