کد خبر: ۱۳۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸

شیراز میزبان اردوی تیم ملی فوتبال نابینایان

اردوی تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان تیرماه در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان فارس گفت: شیراز میزبان اردوی تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان اول تا نهم تیرماه در شیراز برگزار می‌شود.
هاشمی نژاد افزود: این اردو با هدف آماده سازی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند انتخابی کسب سهمیه ۲۰۲۰ ترکیه برگزار می‌شود.
وی با بیان این که این اردو با حضور ۱۸ نفر برگزار می‌شود افزود: ۹ نفر از اعضای این اردو شامل ۷ بازیکن، یک مربی و یک سرپرست استان فارسی هستند.
رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان فارس گفت: به دلیل آماده نشدن زمین اختصاصی نابینایان ورزشگاه پارس، این اردو در زمین اختصاصی بهزیستی در کوی زهرا برگزار می‌شود.
هاشمی نژاد با بیان این که در این مرحله از اردو به دلیل انتخاب دروازه بان دوم برای تیم ملی، میثم شجاعیان دروازه بان شیرازی تیم ملی در پارالمپیک برزیل دعوت نشده است که در مراحل بعدی به اردونشینان می‌پیوندند.
وی گفت: امیدواریم حداقل ۵ نفر از تیم فارس در لیست نهایی تیم ملی باشند.
رییس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان فارس گفت: حسین رجب پور، احمدرضا شاه حسینی، حجت اله مزارعی سامان اجرت دست، رسول باصری، مرتضی کریمی، علی رضا بخت به عنوان بازیکن و امیرحمزه زارع به عنوان مربی از فارس در این اردو حضور خواهند داشت.
خبرگزاری صدا و سیما
انتهای پیام/
نظرات بینندگان