کد خبر: ۱۳۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸

ثبت ۲۰۰ امضا برای اهدای عضو در آیین اختتامیه ششمین دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

اختتامیه ششمین دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان با شعار «اهدای عضو، اهدای زندگی» با حضور هجده تیم دوازده نفره دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمین چمن مصنوعی خوابگاه شهید آیت الله دستغیب برگزار شد.

گزارش شیرازه،به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر تربیت بدنی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: این تیم های دانشجویی، شامل دانشجویان علوم پزشکی شیراز، دانشکده های اقماری و یک تیم از دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه بودند.
 دکتر «محسن داودی» هدف از برگزاری مسابقات جام ماه مبارک رمضان را ایجاد نشاط و شادابی دانشجویان و همچنین دوری از فقر حرکتی و ارتقای سطح و کیفیت سلامت زندگی این دانشجویان عنوان کرد.
او ادامه داد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و اهمیت آموزه های ارزشمند و معنوی این ماه که بخشش و کرامت از عمده ترین آنهاست، این مسابقات با شعار «اهدای عضو، اهدای زندگی» برگزار شد، علاوه بر انجام این مسابقات ورزشی، موفق به ترویج فرهنگ زیبای اهدای عضو در جامعه نیز شویم.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه بیان کرد: در بازی نهایی این رقابت ها، تیم های «شاهین» و «اتحاد» در زمین چمن خوابگاه پسرانه شهید آیت الله دستغیب در مقابل هم صف کشیدند که در یک بازی دشوار، تیم «شاهین» توانست جام قهرمانی را در دست بگیرد و اتحاد به نائب قهرمانی رضایت داد.
 دکتر داودی افزود: تیم های «آژاکس» و «کهکشانی ها» نیز برای کسب جایگاه سوم مسابقات با هم به رقابت پرداختند و در پایان کهکشانی ها بودند که موفق شدند تا بر روی سکوی سوم مسابقات بایستند.
او اظهار کرد: در مراسم فینال و رده بندی این جام که با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی و نیز مشاور این معاونت برگزار شد، ۲۰۰ دانشجوی ورزشکار، فرم رسمی اهدای عضو را امضاء کردند.
دکتر «کوروش عزیزی» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمدرضا سمائی» مشاور معاونت فرهنمگی و دانشجویی و جمعی دیگر از مدیران دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با امضای فرم داوطلبانه اهدای عضو، به این حرکت نیک اندیشانه پیوستند.
سرپرستی اجرایی این مسابقات را «خوبیاری»، «رضایی» و «ملایی» بر عهده داشتند.

ثبت ۲۰۰ امضا برای اهدای عضو در آیین اختتامیه ششمین دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان