کد خبر: ۱۳۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

اسراییلی‌ها امروز در بدترین شرایط تاریخ خود به سر می‌برند

مردم ولایتمدار شیراز در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ندای آزادی قدس سر دادند.
به گزارش شیرازه، سردار رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز قدس شیراز  گفت:  حضور ما در راهپیمایی روز قدس بزرگترین دستاوردی که داشته است این است که حمایت های مردم دنیا به خصوص ایران از مردم فلسطین و باعث شده رژیم صهیونیستی از دستیابی به دستاورد‌های بزرگ باز مانده است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: تا زمانی که غده سرطانی اسرائیل در منطقه وجود دارد کشور های اسلامی روی آرامش نخواهند دید. 

وی با بیان اینکه آرمان بزرگ آن‌ها طبق طراحی پرچم شان، دسترسی به سرزمین از نیل تا فرات بود ، اظهارداشت: امروز نه تنها این موضوع رنگ باخت بلکه شاهدیم اسرائیلی ها در سرزمینی که اشغال کرده اند از ترسشان دیوار بتنی می کشند، اما این دیوار هم نمی‌تواند برای آن‌ها امنیتی بیاورد.
  
سردار شریف افزود: آمریکا و اسرائیل با وعده‌هایی مانند ایجاد شغل برای جوانان فلسطینی و وعده های اقتصادی به دنبال اهداف شوم خود هستند که خوشبخانه مردم فلسطین آگاهانه این مذاکره را رد کرده اند و نه به این معامله محور شعار‌های امسال راهپیمایی روز قدس در جهان است.
 وی افزود: رمز موفقیت ما اطلاعت از رهبری است و در این چهل سال گذشته این موضوع مهم به ما ثابت شده است . این را باید به نسل جدید یادآوری کنیم که ما چطور توانستیم با دستان خالی برنده باشیم و این فرهنگ دفاع مقدس باید در پنجمین دهه انقلاب هم دستور کار جوانان این ملت باشد.
رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: اسراییلی‌ها امروز در بدترین شرایط به سر می‌برند، دست هایشان خالی است و فقط سرو صدای بیش ندارند و آن هم طبل تو خالی است.

سخنگوی سپاه در خصوص تاثیر نامگذاری روز قدس نیز گفت: رژیم اشغالگر قدس مدعی بود که ششمین قدرت برتر دنیاست و این ادعا قبل از انقلاب بود اما نامگذاری روز قدس و حمایت امام خمینی کفه ترازو را به سمت فلسطینان سنگین کرد.
 

نظرات بینندگان