کد خبر: ۱۳۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شیراز:

رمز موفقیت فلسطینی‌ها مقاومت به جای مذاکره است/ همه امت اسلامی دست رد بر معامله قرن زدند

سردار شریف گفت: امروز ملت فلسطین گزینه مقاومت و ایستادگی را در مقابل گزینه مذاکره و مماشات انتخاب کرده است و همین رمز موفقیت آنان شده است.

به گزارش شیرازه، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی روز قدس در شیراز گفت: 70 سال است که فلسطینی‌ها همواره تحت ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس بوده‌اند که می‌توان مبارزه آنان را به دو بخش قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بعد از پیروزی انقلاب تقسیم کرد.

سردار رمضان شریف با بیان اینکه مردم فلسطین قبل از انقلاب هم مبارزات سنگینی با رژیم اشغالگر صهیونیستی داشته‌اند و شهدای زیادی را تقدیم کرده‌اند، گفت: سازمان آزادی بخش فلسطین از آغاز اشغال این سرزمین تلاش‌های زیادی برای احقاق حق فلسطینی‌ها انجام داد اما پیروزی‌های درخشان و نقاط عطف این مبارزه به بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برمی‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها مدعی بودند که اگر همه ارتش‌های کشورهای عربی باهم متحد شوند، نمی‌توانند اسرائیل را در یک نبرد نظامی شکست دهند و این ادعا را به وفور توسط نظامیان و سردمداران رژیم سفاک اسرائیل می‌دیدیم که شاهد مثال آنان جنگ شش روزه بود و این پیروزی پایه ادعاهای بعدی آنان شد.

سردار شریف حمایت‌های حضرت امام خمینی(ره) و نگاه جدید ایشان به بحث جهاد و مبارزه و به ویژه فلسطین را نقطه عطفی در مبارزه فلسطینی‌ها عنوان و اظهار کرد: صهیونیست‌ها که مدعی شکست‌ناپذیری بودند در جنگ 33 روزه از حزب‌الله که گروهی در یک کشور کوچک عربی بودند، شکست خوردند و نگاهی نو و استراتژیک در رویارویی با رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشته شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: پس از جنگ 33 روزه وینوگراد، قاضی‌القضات اسرائیلی به صراحت به شکست نظامی اسرائیل از حزب الله لبنان اعتراف می‌کند که این تغییر نگاه و استراتژی به جهاد اسلامی، سریال‌ شکست‌های پی درپی اسرائیل را به دنبال داشت و جزو دستاوردهای حمایت ایران از فلسطین محسوب می‌شود چراکه حضور و حمایت ملت ایران از ملت مظلوم فلسطین موجب شده است که رژیم صهیونیستی از دستیابی به پیروزی‌های بزرگ بازبماند.

سردار شریف با اشاره به شصتمین حضور و راهپیمایی متوالی مردم مظلوم فلسطین در روز جمعه گفت: مردم فلسطین بیکار ننشسته‌اند و برای رساندن فریادشان به آزادگان جهان حضوری بدون وقفه در راهپیمایی‌ها دارند و تاکنون 300 شهید و 17 هزار مجروح داشته‌اند. یکی از دانش‌آموزان فلسطینی درحالی که مجروح شده بود می‌گفت یکی از کارهای روزانه ما انجام جهاد علیه صهیونیست‌هاست که همین لفظ جهاد خیر و برکت دارد و امیدبخش و نجات دهنده است.

وی به هدف اصلی صهیونیست‌ها برای تصرف کردن سرزمینی به وسعت نیل تا فرات اشاره و اظهار کرد: امروز به فضل الهی ملت فلسطین گزینه مقاومت و ایستادگی را در مقابل گزینه مذاکره و مماشات انتخاب کرده است و همین رمز موفقیت آنان شده است چراکه زمانی با دستان خالی می‌جنگیدند و فرزندانشان در خیابان ترور می‌شدند ولی اکنون به محض اینکه از صهیونیست‌ها خطایی سر بزند با بارانی از موشک سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار می‌دهند که این روند امیدبخش است هرچند که دشمن نیز بیکار ننشسته است و بر طبل تفرقه بین مسلمانان می‌کوبد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نظریه یکی از برجسته‌ترین استراتژیست‌های آمریکایی مبنی بر ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی گفت: داعش زائیده دست اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌هاست برای آتنکه بتوانند برای ایجاد امنیت برای اسرائیل فرصتی بگیرند. شروع درگیری‌ها در شامات به ویژه سوریه برای آن بود که یک تنفس مصنوعی برای صهیونیست‌ها فراهم شود. اکنون نیز اگر ترامپ مساله انتقال سفارت به قدس و همچنین معامله قرن را مطرح می‌کند برای روحیه دادن به رژیم بی‌انگیزه و شکست خورده اسرائیل است که جرات مقابله ندارد.

سردار شریف با بیان اینکه دشمنان اسلام زمانی در منطقه حزب بعث، القاعده و داعش را داشتند اما اکنون در مقابل جبهه مقاومت حرفی برای گفتن ندارند، تصریح کرد: کشورهای اروپایی، آمریکا و برخی کشورهای خائن عربی می‌گفتند دولت بشار اسد باید برود اما پس از 7 سال کوبیدن بر طبل جنگ اکنون دولت سوریه مستحکم‌تر از قبل پابرجاست و ارتش این کشور مهیای رویارویی با ارتش اسرائیل است.

وی نامگذاری روز قدس و حضور 40 ساله ملت ایران در راهپیمایی این روز و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری را در پیروزی ملت فلسطین تاثیرگذار دانست و افزود: هر توطئه‌ای که در کشور در زمینه‌های مختلف اقتصادی از جمله معیشت مردم و ترور دانشمندان اتفاق می‌افتد ردپای لابی آمریکایی و اسرائیلی در آن دیده می‌شود و تا زمانی که غده سرطانی صهیونیست در منطقه خاورمیانه باشد، این منطقه روی آرامش را نخواهد دید.

می‌خواهند اهل سنت انقلابی را در مقابل شیعه انقلابی قرار دهند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تصریح اینکه دولت بحرین مردم این کشور را که شعار آزادی سرمی‌دهند لغو تابعیت می‌کند، از رخ دادن توطئه‌ای جدید طی روزهای آینده در این کشور خبر داد و گفت: می‌خواهند اهل سنت انقلابی را در مقابل شیعه انقلابی قرار دهند و برای فلسطین نسخه بپیچند.

وی بمباران 5 ساله یمن توسط حکام عربستان سعودی را یک رسوایی برای آنان عنوان و اظهار کرد: به برکت فرهنگ مقاومت و ایستادگی مردم یمن، سعودی‌ها تا کنون نتوانسته‌اند هیچ طرح و خواسته‌ای را به ملت یمن تحمیل کنند.

سردار شریف با اشاره به وعده انتخاباتی ترامپ مبنی بر حل کردن مسئله اعراب و اسرائیل تصریح کرد: می‌خواهند معامله قرن را به قیمت نابودی آرمان فلسطین و نادیده گرفتن مبارزات 70 ساله انجام دهند که خدا را شاکریم که همه گروه‌های فلسطینی و همه امت اسلامی به صورت یکپارچه دست رد به این معامله زدند.

وی افزود: شکست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین یک واقعیتی است که به نیت پاک شما مردم روزه‌دار و حضور همیشگی در صحنه اتفاق خواهد افتاد و قبله اول مسلمین بازپس گرفته می‌شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مصاحبه‌ها و گفتگوهای بزرگان فلسطینی گفت: همه آنان که اغلب اهل سنت هم هستند می‌گویند آرزو می‌کنیم به امامت امام حاضر جامعه اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای در قدس نماز جماعت بخوانیم.

سردار شریف امنیت و آبادی جمهوری اسلامی ایران را مرهون شهدای انقلاب و دفاع مقدس دانست و این امنیت و آبادی را امیدآفرین توصیف و خاطر نشان کرد: راه سعادت، توفیق و سربلندی ملت ما پیمودن راه انقلاب است و نابودی اسرائیل آرمان ملت ماست.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی جبهه مقاومت قطعی است، گفت: هیاهوی شبهه‌افکنی در فضای مجازی را جدی نگیرید و برای انتقال فرهنگ مقاومت و ایستادگی به نسل جدید تلاش کنید چراکه با عمل به رهنمودهای رهبری در گام دوم انقلاب و تلاش مخلصانه و مجاهدانه آرمان‌های انقلاب اسلامی قطعا تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان