کد خبر: ۱۳۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

امام جمعه شیراز: معامله قرن محکوم به شکست است

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه معامله قرن هنوز شکل نگرفته است، گفت: به تمام عالم اعلام می‌کنیم که معامله قرن محکوم به شکست است.
آیت‌الله لطف‌ا‌الله دژکام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز، با قدردانی از حضور مردم استان فارس به ویژه شهر شیراز در راهپیمایی باشکوه روز قدس اظهار داشت: ملت سربلند و سرافزار ایران، خطه فارس و به ویژه برادران و خواهران عظیم الشلان ایمانی شهر شیراز نشان دادند روز جهانی قدس روز اسلام است.
وی بیان کرد: امروز در روز جهانی قدس مردم با حرکت بسیار عظیم ارزشمند و ارزشی خود که برای رضای خدا در روز گرم خردادماه و با لب‌های تشنه انجام دادند، فریاد زدند قدس مربوط به فلسطینیان بوده و قبله اول مسلمانان به شمار می‌رود.

امام جمعه شیراز گفت: امیدوار هستیم روزی برسد که در روز قدس شریف پشت سر رهبر نماز بخوانیم و این کشور غصب شده را بازگردانیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین به حرکت بسیار سخیف و بی ارزش عده‌ای از سران عرب اشاره کرد و افزود: متاسفانه به دنبال این هستند با آمریکا و اسرائیل سرحق مردم فلسطین کنار بیایند که باید به این از خدا بی‌خبرها اعلام کرد حق دیگری که ربطی به آنان ندارد که به دنبال معامله هستند، خاک بر سر، سران عرب که عزت و شرف خود را اینقدر خار و ذلیل می‌کنند.

دژکام در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه شهادت امام جمعه کازرون اشاره کرد و افزود: جریان فتنه که این ماجرا را درست کرده‌اند، بدانند ملت ما در طول این 40 سال گذشته نظیر چنین حرکت‌هایی کم ندیده، ضمن محکوم کردن این حرکت خبیثانه اعلام می‌کنیم روحانیت شیعه آمادگی‌اش برای شهادت همیشگی بوده است.

 امام جمعه شیراز تصریح کرد: دشمنان بدانند که هیچگاه نمی‌توانند نام نیک روحانیت را از چهره انقلاب کنار بزنند، این مملکت برای استوار کردن نظام محکم می‌ایستد.

دژکام همچنین در خطبه نمازجمعه امروز شیراز با قدردانی از حضور باشکوه مردم در نمازجمعه بیان کرد: متاسفانه گاهی کمبودهایی برای خدمت به نمازگزاران است که از مسئولان متولی درخواست داریم این مشکلات را برطرف کنند.

وی بیان کرد: باید به سمتی برویم که امکانات بیشتری فراهم شود که مردم کمتر برای زیارت حرم مطهر شاهچراغ(ع) و آمدن به نمازجمعه به زحمت بیفتند.

امام جمعه شیراز گفت: البته قدم هایی هم برداشته شده و اگر به روش دموکراتیک جلو برود به نظر می‌رسد باید همچنان شاهد مشکلات موجود باشیم، امیدواریم در گام نخست شورای تامین استان فارس جلسه‌ای برگزار و نیازهای امنیتی را برطرف کند.

 دژکام خاطرنشان کرد: امیدواریم برای ماه محرم و سفر است طرح‌های امنیتی به بهترین شکل ممکن اجرا و زیرساخت‌های بهتری برای دسترسی مردم جهت حضور در حرم مطهر شاهچراغ(ع) فراهم شود./تسنیم


نظرات بینندگان